Social Media

RANDOM FACTS ABOUT ME

|
janina
1.  Pienenä kävelin äitini luokse keittiöön todella vakavana ja ilmoitin kertovani salaisuuden jota edes isä ei saisi tietää. Sanoin olevani noita. Kyllä, noita. Siihen aikaan kaupoista sai yhtä lehteä, jonka nimi oli Sabrina teininoita (muistaako kukaan?) ja lehden mukana tuli iso salkku johon pystyi keräillä lehden mukana tulevia kosmetiikkajuttuja. Luin myös kirjakerhosta saatua kirjasarjaa WITCHES. Myöhemmin tuli vielä Harry Potter-elokuvat ja arvatkaa vaan odotinko kirjettä Tylypahkasta?

2. Mulla on arpi mun alahuulessa oikealla puolella. Tykkäsin leikkiä muovailuvahalla ja yleensä leikin sillä meidän entisen kodin keittiössä. Yhtenä iltana istuin semmoiset liukkaat sukkahousut päällä meidän keittiössä ja meidän keittiön tuoli oli yhtenäinen pötkö ja aloin keikkua tuolilla ja yhtäkkiä tuoli keikkasi taaksepäin ja jouduin seinän ja tuolin väliin ja onnistuin saamaan muutaman alahampaan huulestani läpi. Mulle kyllä sattui ja tapahtui lapsena...

3. Mä inhoan vatuloita eli siis hitaita ihmisiä. Tiettekö sen tunteen, kun ootte vaikka ostoskeskuksessa, jossain festareilla tai ihan missä vaan julkisella paikalla ja siellä on aina pari semmosta ihmistä jotka jää seisomaan keskelle kulkuväylää tai pahimmassa tapauksessa keskelle ovea miettimään mitä sitä seuraavaksi tekisi tai minne menisi ja pysäyttävät samalla muutaman muunkin. Miksei sitä voi miettiä jossain sivummassa eikä siinä pysähtyneenä keskellä ihmisjoukkoa?

4.  Siis... mä rakastan kerätä rahaa. En tiiä mitään parempaa kuin se, että sä tiedät, että oot saamassa rahaa tilille. Kun oon keränny rahaa tarpeeks niin mulle käy niin, että musta tulee pihi. En viitti käyttää niitä rahoja oikeen mihinkään, koska ajattelen sitä rahan menettämistä. Erityisesti jos pitää käyttää rahaa niin, että sulla on esimerkiksi 216€ ja pitää käyttää 20€ eli se 200€ menee ns. ''rikki''. Enhän oo ainoa?
janina35.  Mutta mä osaan olla myös tuhlaaja. Kun kerran sorrun ostamaan jotain niin se on menoa... onneks osaan nykyään myös hillitä itseäni etten tuhlais ihan kaikkia rahoja. Mun kaverit jopa välillä naureskelee, kun laitan kuvan, että ostanko tän paidan, kun oon kuulemma aina shoppailemassa. Tällä hetkellä säästän rahaa Ruotsin risteilylle, mutta kävin eilen shoppailemassa, ups...

6.  Oon aika nirso TV-sarjojen ja elokuvien suhteen Netflixissä. Harvemmin alan katsomaan jotain mitä en olisi jo nähnyt. Nytkin alotin katsomaan uudestaan Gossip Girliä. Joskus saatan vaan valita randomisti jonkun kauden ja jakson ja alan katsomaan siitä eteenpäin, koska juoni (ja vuorosanat) on jo niin tuttuja. Kaikki GG:t, Pretty Little Liarsit, Täydelliset Naiset, Sinkkuelämää yms. on tullut katsottua jo useaan otteeseen. Puhumattakaan vaikka Sinkkuelämää-leffoista.

7.  Haaveilen täydellisistä asukuvista joita voisin lisäillä tänne blogiin viikottain, mutta oon tosi huono tekemään sitä alotetta eli milloin niitä asukuvia kuvattaisiin ja missä. Mua ahdistaa kauheesti kuvailu julkisilla paikoilla, kuten vaikka Helsingin keskusta, kun tuntuu, että ihmiset tuijottavat vaikka loppujen lopuksi harvaa tuskin kiinnostaa jonkun ihmisen asukuvien kuvaaminen. Tiedän, että jos niitä kuvia ottaisi aktiivisemmin niin tottuisin siihen tuijotteluun, mutta tähän alkuun pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa kuvailemaan asuja ahkerammin.

8.  Mä muistan tosi outoja juttuja pelottavan hyvin. Esimerkiksi ihan jotain pikkutarkkoja juttuja jostain tapahtumasta tai ihmisestä. Löysinkin yhden hyvän quoten tähän liittyen: ''I remember way too many small details about people so I have to act dumb sometimes so I don't freak them out.'' Välillä, kun sanon jotain mitä muistan niin kyllä mua katotaan vähän hassusti, mutta minkäs sitä muistilleen voi.

janina29.  Tää on ehkä vähän random fakta... mutta mul on ihan älyttömän pienet kynnet sormissa. Siis ne muistuttaa jonkun 5-vuotiaan lapsen kynsiä. Ne ei kasva ja jos kasvaa niin onnistun sohasemaan ne johonkin ja ne lohkeaa heti. Sen takia tykkään välillä tehdä itelleni tai käydä laittamassa geelikynnet. Jotenkin hassua, koska mun äidillä kasvaa kynnet tosi pitkiksi ja tosi nopeesti. And then there is me.

10.  Tää kohta on omistettu Saara sitten sulle! Tiettekö sen kuvan missä on kaks kuvaa samasta tytöstä? Kuvassa lukee ''There's two sides of every girl'' ja siinä on toisella puolella tytön nätti Instagram-selfie ja toisella puolella kaverille lähetetty kaksarikuva. Lähetän mun ystäville jotain maailman rumimpia kuvia itestäni. Oli se sitten kaksari tai hamsterihampaat niin ihan järkyttävän näkösiä kuvia. Niitä sitten odottelen aina mun synttäreinä...

Toivottavasti bongaatte itsenne näistä jostain faktoista enkä joudu olemaan ainut... kommentoikaa  ihmeessä, että mitä piditte tämmösestä hieman erilaisemmasta postauksesta ja teenkö näitä joskus lisää? - J

PS. Quotet: WeHeartIt.
16 kommenttia on "RANDOM FACTS ABOUT ME "
  1. Siis apua, nelos ja kasi faktat löytyy mustaki! Varsinki toi kasi, välillä kaverit ihmettelee mun muka supermuistia :D

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus, lisää vain tälläisia! Haha samaistuin ainakin kohtiin 4, 5 ja 8 ihan täysin :D

    VastaaPoista
  3. Tuo neloskohta on niin totta! Etenkin viiskymppisen setelin rikkominen vihlaisee ihan kunnolla sydämestä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin jopa 10€ tai 20€ setelin rikkominen tuottaa suurta surua :D

      Poista
  4. Ite oottelin kanssa kirjettä Tylypahkasta, varmaa pöllöt hukkas sen matkalla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöllöt varmaan kadotti meiän molempien kirjeet...:(

      Poista
  5. Mä voin niin samaistua tuohon 7. kohtaan! Kauhee hinku olis päästä kuvaamaan hienoille kaduille ja kuvauspaikoille, mutta se ihmisten tuijotus saa mut jänistämään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin ahdistavaa se tuijotus! Pitäis vaan tottua...:)

      Poista
  6. HAHAHAH eikäää en kestä tuota "arvatkaapa oottelinko kirjettä tylypahkasta" :'D Niin ihana<3 Oispa tylypahka oikeesti olemassa, oisin salettiin siellä nyt!

    VastaaPoista
  7. Voiei, tälläsiä postauksia on todella kiva lukea :D oot muuten älyttömän kaunis :)

    bymaijuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Mä oon kans samanlainen ku toi 8, muistan tyyliin kaikkien syntymäpäivät, kaikki nimet, osoitteet... :P oh my!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä etten oo ainut supermuistinen :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9