Social Media

NEWBIES FOR SPRING 

|
IMG_7478
Heippa! En ookkaan pitkiin aikoihin esitellyt teille mun ostoksia, joten päätin tulla esittelemään teille mun ostoksia kevättä varten. Hiustuotteet tuli vähän extempore-ostoksena, koska meidän lähellä olevassa kampaamossa tapahtui vesivahinko, joten he myyvät kaikki tuotteet -40% alennuksella ja ostin matkakokoisen Tangle Teezerin ja ruusuntuoksuisen hiusöljyn Schwarzkopfilta. Tuotteen nimi on Oil Miracle ja tää tuoksuu niin ihanalle! Sain lokakuun Livboxista ton näytteen ja rakastuin siihen jo silloin ja heti, kun näin tän öljyn ainoona kappaleena siellä hyllyssä niin nappasin sen mukaani. Yhteensä tuotteisiin meni noin 20€. Jos täällä blogissa vierailee klaukkalalaisia niin käykää kurkkaamassa Shaggy Head-kampaamo! 
IMG_7491
Harvemmin esittelen alusvaateostoksiani, mutta en laske tätä bralettea ihan perus rintaliiveiksi niin menkööt. Eli oon nähnyt WeHeartIt:ssa ja Instagramissa paljon näitä braletteja ja, kun sain tietää, että näitä saa Monkista niin kävin nappaamassa yhdet itselleni. Hintaa näillä on 15€. Näitä voi käyttää juurikin neuleen alla niin, että olkaimet näkyvät tai sitten v-aukkoisen topin kanssa jonne ei voi laittaa normaalirintaliivejä.
IMG_7500
Ja mun rakkauspakkaus... Global Accessoriesilta ihana vaaleanpunainen pikkulaukku! Katsoin tätä ensin mustana ja vaaleansinisenä, mutta sitten ihastuin tähän ihan täysin. Laukku oli vielä alennuksessa Stockmann-kortilla ja hintaa sille jäi noin 25€. Tuo kivasti pientä lisää tummiin asuihin!

Mitä mieltä mun ostoksista? Oliko siellä jotain mitä voisitte itsekkin harkita ostavanne? - J 
8 kommenttia on "NEWBIES FOR SPRING "
  1. Ihania ostoksia, oon nähnyt paljon samantapaisia muissa blogeissa! :-) Nuo mustat braletet ovat upeat, voisin ostaa sellaiset :-) Ootko nähnyt niitä muualla kuin monkissa ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! Joo nää ostokset on vähän tämmösiä joita aika monella tulee varmasti olemaan tänä keväänä :)

      Mun mielestä ainakin Cubuksessa on. Kannattaa kurkata myös muualta ja niitä tulee aika varmasti perus H&M:ään ja Gina Tricotiin ellei jo ole! :)

      Poista
    2. Mä oon ainaki Cubuksessa nähny! En tiiä noiden Monkin yksilöiden tukevuudesta, mutta ne Cubuksen on ainaki jopa ihan hyvin tukevat. :)

      Poista
    3. Oi vois käydä kokeilemassa niitä :) ja kiitos vinkistä!

      Poista
  2. Vitsi, tollanen bralette pitäis kyllä itekin hankkia! Näyttää sairaan kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi ihana, tulee varmasti käyttöön! Suosittelen ostamaan ;)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9