Social Media

MY ROOM - UPDATED

|
IMG_7424
Mä vaihdan mun huoneenjärjestystä tosi usein ja melkein joka kerta, kun joku kaveri joka käy meillä harvemmin toteaa ''taasko sulla on uus järjestys?''. Mä vaan kyllästyn tosi nopeesti ja rakastan sisustamista niin... En malta odottaa sitä, kun joskus opiskeluiden jälkeen pääsen muuttamaan omilleni ja sisustamaan omaa kotia!

Mutta asiaan! Ylläolevassa kuvassa näkyy miltä mun huone näyttää ovelta päin katsottuna. Mulla on melko iso huone ja nyt, kun siirsin mun työpöydän vierashuoneeseen niin täällä on vielä enemmän tilaa. 
IMG_7440
Kun vertaa mun edellisiin huonepostauksiin niin mulla on ollut paljon enemmän tavaroita esillä. Nykyään pidän siitä, että mulla on mahdollisimman vähän yksinkertaisempia esineitä esillä. 
IMG_7429jjj
Vaikka näissä kuvissa mun sänky on pedattu siististi niin oon tosi laiska petaamaan sitä arkisin. Petaan mun sängyn vaan jos oon lähdössä esimerkiksi pariksi päiväksi pois tai meille tulee vieraita. Muuten pidän sitä jotenkin turhana... 

Mun lempparihuulipunat- ja hajuvedet pidän esillä tommosessa telineessä, mutta loput meikit säilytän mun meikkihuoneessa niille tarkotetussa laatikostossa.
IMG_7432
Vaaterekki on niin hyödyllinen! Saan ripustettua siihen mun kaikki lempparivaatteet ja semmoset vähän hienommat yksilöt. Myös pikkulaukut saa näppärästi tohon reunaan roikkumaan.  Rekin alla pidän paperikasseja ja laatikoita tuomaan pikkulisää huoneeseeni. Korkokengät pidän vaatekaapissa takkien ja muiden ulkovaatteiden kanssa. IMG_7454
Tulppaanit on kyllä ihania näin keväisin ja tuo sen jonkun lisän sisustukseen. Mutta! Mitäs pidätte mun huoneesta? - J
22 kommenttia on "MY ROOM - UPDATED"
  1. Sulla on kyllä aivan ihana huone, sisustus juuri minun makuuni. :-)

    VastaaPoista
  2. Näyttääpä ihanalta! <3 raikas!

    Täällä sisustusfriikki ilmottautuu!:D just eilen kuvasin blogiin asuntovideon ja huomenna tulossa kuvia, jos sisustusjutut kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)

      Juu käyn huomenna katsomassa :P

      Poista
  3. Hahah mulla sama homma! Vaihdan järjestystä jatkuvasti :D Sulla on muuten tosi ihana huone!
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Sulla on tosi ihana huone, niin valoisa ja kaikki tavarat on niin kauniita :)

    VastaaPoista
  5. Mä tykkään! Tosi ihana huone, kaikki niin viimisen päälle :)

    VastaaPoista
  6. Ihana sisustus, jotenkin niin yksinkertasen kaunis :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, sisustuksessa tykkään tosi yksinkertasista jutuista :)

      Poista
  7. Ihana huone! :) Tekisitkö esittelyn sun meikkihuoneesta ja siitä miten säilytät kaikki meikkisi? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itseasiassa voisin ehkä tehdäkkin! Kiitos kommentista ja postausideasta :)

      Poista
  8. Aivan ihana huone, ihan kateus iskee! Niin valoisa ja nätisti sisustettu.

    www.sarajhs.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Huikeen ihana huone! Oon itsekin katsellut vaaterekkejä mun huoneesee ja toi on kyllä tosi hyvän näkönen! Mistä se on? :-)

    VastaaPoista
  10. Hei, osaatko sanoa tuon harmaan seinän sävy koodia? Todella hyvä harmaa! Jos sattuu olemaan muistissa :) makkarin maalausprojekti täällä suunnitteilla.

    VastaaPoista
  11. Todella kivan näköinen huone, ja tykästyin sun blogiin ja aloin lukijaksikin :-)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9