Social Media

KUUKAUSIKATSAUS - 2

|
1
1. Ihana quote Nalle Puhista! Toi on niin totta, että ne kaikista pienimmät asiat vievät sen suurimman tilan ihmisen sydämestä. Alkoi tekemään mieli katsoa Nalle Puhia...hah! 2. Tulppaaneita! En vaan voi hehkuttaa niiden tuomaa kevätfiilistä tarpeeksi. 3. Laitoin Instagramiin jo pienen sniikpiikin tulevasta ja esittelinkin teille edellisessä postauksessa mun huoneeni ja tykkäsitte kovasti! 4. Selfie-aika. Kirjoitin tohon kuvan alle, että ensimmäinen koulupäivä loman jälkeen CHECK! Millon seuraava... ja oon nyt kyllä niin viikonlopun tarpeessa. Onneksi viikonloppuna on vain yhdet treenit ja aion vaan tehdä geelikynnet, katsoa muokan SM-kisoja valitettavasti vaan tietokoneen näytöltä tänä vuonna ja duuni- ja kouluhommia (ja joo äiti lupaan auttaa sua siivoomisessa ja ihastella uusia kodinkoneita sun kanssa!4
5. Asu, jonka esittelinkin teille täällä jo. Pakko kertoa yksi mun mielestä hassu juttu! Nimittäin Viva la Diva Cosmetics jakoi ton mun kuvan heidän Instagram-tilillään, joka tuli hieman puun takaa. Olin maininnut mun blogissa, että toi huulilla oleva puna on heidän ja he olivat varmaan siten löytäneet mun kuvan - so random! 6. No se maailman paras yllätys Ruotsista asti! 7. Minä ja pinkkimekkoset prinsessat Wanhojen päivänä. 8. Tytöt ja limusiini! Siis limusiini oli niin hauska kokemus. Ooteltiin eka about tunti Energia Areenalla kunnes meidän limusiini tuli bassot paukkuen ja valot välkkyen ovien eteen ja voi sitä kiljumista! Saatiin kruisailla tolla tunti Helsinki-Vantaa-alueella, jonka jälkeen jäätiin Vapianon edessä. Kävi kyllä hieman sääliksi sitä meidän kuskia, koska kiljuttiin, huudettiin ja laulettiin niin kovaa se koko tunti. Voin kyllä lämpimästi suositella tota firmaa eli siis Fastmotorsia ensi vuonna tanssiville vanhoille! Saatiin tunnin ajaksi käyttöön tabletti ja Spotify, josta sai laittaa mieleistä musiikkia, lasit kuohuvaa ja koko hinnaksi tuli siis 400€, mutta 11 tytölle jaettuna se oli noin 36€. Asiakaspalvelu toimi hyvin ja saatiin aina nopeasti vastaus kysymyksiimme!
3
9. Päivä ennen Wanhoja-asu. Kävin hakemassa passin Nurmijärven poliisiasemalta ja katselin abishow:ta. Ensi vuonna mun vuoro viettää penkkareita - iik! Kamalaa, että lukio on jo yli puoliksi suoritettu vaikka mä just tulin Vaskikseen. 10. Viime viikonloppuna iskän kanssa syömässä ja sen jälkeen kiersin parit kaupat. Uskalsin myös laittaa mun hatun! 11. Lempparikosmetiikkatuotteita. Juicy Couturen hajuvesi ja MAC:in huulipunat. 12. Kaksi viikkoa Wanhoista... eli siis throwback. Miten aika menee näin nopeasti? 

Vuoden toinen kuukausi alkaa olemaan ohi ja seuraavana onkin jo maaliskuu! Maaliskuussa on muutama tosi jännä tapahtuma, kuten Wanhojen risteily Ruotsiin, mun ensimmäinen lehtijuttu julkaistaan, kansallisten loppukilpailu Vantaalla ja kuun lopulla meen autokouluun - APUA! Minä autokoulussa? Kyllä. Alunperin mun ei pitänyt edes hommata korttia heti, mutta kävinkin eilen ilmottautumassa. Todella jännittävä kuukausi tulossa enkä malta odottaa, että pääsen tekemään seuraavan kuukausikatsauksen! Ihanaa viikonloppua kaikille! - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9