Social Media

WANTIES FOR SPRING 2015

|
SPRING 2015
Heissan! Päätin tulla jakamaan teille mun tämmösen mitä haluaisin kevään aikana saada mun vaatekaappiin/meikkipöydälle. Kuten jo ensisilmäyksellä huomaatte varmaan niin suosin tosi paljon tällä hetkellä ihan perusvärejä, kuten beige, harmaa, musta ja valkonen. 

Haluisin ehdottomasti jonkun beigen värisen ponchon! Kävin tänään sovittamassa yhtä, mutta se ei ollut yhtään mun mieleen... sama juttu nahkahousuissa. Mulla on yhdet mattapintaiset nahkapökät, mutta haluaisin ihan perus kiiltäväpintaiset housut, mutta niitäkin sovitin tänään, mutta ne oli ihan hirveät eli jos ootte bongaillu kivoja ponchoja tai nahkahousuja niin kertokaapas mulle!

Nahkahousujen lisäks haluaisin nahkahameen. Sillä saa ihan basic-asusta hieman kivemman ja tyylikkään. Tyylikkäästä puheenollen tarvisin jonkun valkosen siistin paidan! Miten mulla ei voi olla sellaista? Toi on semmonen vaatekappale, jonka voi yhdistää kaiken kanssa! Vielä yks tänhetkinen vaatetoive olisi ihan perus tommonen harmaa mekko johon voisi yhdistää Nike AF, nahkatakin ja koruja! 

Asusteissa himoitsen cat eye-aurinkolaseja ja ostinkin jo yhdet kevättä ja kesää varten. Myös tommoset ihan pyöreät lasit ois aika hauskat. Kenkiähän ei voi koskaan olla liikaa ja onnistuin löytämään pitkän etsinnän jälkeen noi mustat nilkkurit ja sain vielä alennuksen kera! Valkoset AirMaxit olis kans tosi kivat ja varsinkin, kun iskä on matkustamassa Thaikkuihin niin sieltä löytyy varmaan taas halvalla tommoset ''Thaimaan aidot''. Joku kiva clutch ja beigehattu olis kiva lisä asusteisiin.

Last but not least mun lempparit eli meikit! Ollaan tosiaan menossa maaliskuun alussa Ruotsiin vanhojenristeilylle ja Tukholmasta löytyy mm. Sephora, NYX:in kauppa ja Victoria's Secret! Anastasia BH:n Contour Kit on himottanut mua jo jonkin aikaa... ja sitten on tietysti vielä halppismerkki NYX, johon haluan päästä tutustumaan unohtamatta Victoria's Secretin ihania tuoksurasvoja.

Apua miten pitkä lista tästä tulikaan... voin jo nyt sanoa, että en tuu löytämään kaikkia vaatteita mitä haluaisin, mutta tämmösen toivelistan teko kyllä auttaa hahmottamaan vähän sitä omaa tyyliä ja mitä haluaa lisätä ja mitä ei eli ei tule tehtyä mitään turhia ostoksia. Saa myös nähdä, että oonko vararikossa ton meidän Ruotsin reissun jälkeen jos sieltä löytyykin jotain... - J
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9