Social Media

REAL TECHNIQUES BRUSHES

|
IMG_7075
VIHDOIN! Ei voi muuta sanoa kuin, että vihdoin. Kuukauden päivät mä näitä meikkisiveltimiä odottelin kun kuuta nousevaa ja tän viikon maanantaina ne oli tullut meiän postilaatikkoon. Tilattiin siis äidin kanssa mulle joululahjaksi 23.12 näitä paljon hehkutettuja Real Techniques-siveltimiä. Pohdin hieman Sigman ja RT:n välillä, mutta päädyin nyt RT:n siveltimiin ja ehkä joskus tilaan Sigmalta. Tilasin pari settiä ja sitten muutaman erillisen siveltimen ja esittelen ja kerron niistä vähän enemmän tässä postauksessa! 
IMG_7080
CORE COLLECTION (vasemmalta oikealle): expert face brush, buffing brush, contour brush, pointed foundation brush ja detailer brush. Itse asiassa toi Expert face brush ei kuulu tähän settiin, mutta laitoin sen samaan kuvaan. Setin mukana tuli myös siveltimille tarkoitettu kotelo, jossa ne pysyy hyvänä jos ottaa siveltimet vaikka matkalle mukaan!

Äidille annoin ton pointed foundation brushin, koska en tykkää tommosista meikkisiveltimistä eli siitä en osaa sanoa oikeen mitään... tykkään ehkä enemmän Expert face brushista kuin Buffing brushista, koska EFB:llä sai paljon siistimmän ja sulavamman lopputuloksen. Paljon plussaa myös siitä, että noi siveltimet ei imase sitä tuotetta itseensä eli meikkivoidetta tarvii vaan tosi vähän.

Contour brush on tosi hyvä ja sillä saa hyvin tehtyä varjostukset! Detailer brushia en oo vielä päässyt kokeilemaan, mutta luulen, että sillä saa tehtyä tosi siistit varjostukset nenänvarteen. 
IMG_7088
STARTER SET (vasemmalta oikealle): deluxe crease brush, base shadow brush, brow brush, fine liner brush ja accent brush. Tässä tuli myöskin mukana se siveltimille tarkoitettu kotelo.

Deluxe crease brush on just semmone häivytyssivellin mitä oon kaivannut! Ihan täydellinen verrattuna mun vanhaan H&M:n siveltimeen. Base shadow brush onnistuu levittämään hyvän pohjan luomelle ja saa värin näyttämään pigmenttisemmältä kuin se on. Brow brush on ehkä hitusen liian pehmeä mun mieleeni joten pitää katsoa, että opettelenko vaan käyttämään tota vai ostanko uuden hieman kovemman siveltimen, koska tykkään tosi tarkoista kulmakarvoista. Kahta viimeistä sivellintä en ole käyttänyt vielä. 
IMG_7092
Viimeisenä nää ns. sekalaiset eli yksittäin tilatut siveltimet. Vasemmalta oikealle: powder brush, blush brush (kokeilkaapas sanoa 10 kertaa putkeen...:D), buffing brush ja setting brush.

Siis toi powder brush... miten joku sivellin voi olla niin pehmeä? Puuterin levittämisestä tuli mun uusi lempparijuttu vaan ja ainoastaan ton siveltimen takia! Ihan huippu sivellin - love it! Blush brushia en ole pääsyt kokeilemaan, mutta se tuntuu yhtä pehmeältä kuin puuterisivellin eli odotukset ovat kovat! Sitten vielä buffing brush, jota kokeilin meikkivoiteen levittämiseen ja se toimi siinä tosi hyvin. Ja yksi lempparisiveltimistä on toi setting brush jolla laitan puuteria peitevärin päälle ja korostusväriä poskipäille!

Yhteenvetona voisin sanoa, että mun tilaus oli todella onnistunut ja oon ihan älyttömän tyytyväinen mun valintoihin! Suosittelen lämpimästi tilaamaan tuolta siveltimiä jos ootte miettinyt uusien siveltimien tilaamista. Hinta-laatusuhde on täyskymppi! Tilasin 14 sivellintä ja ne makso toimituskuluineen 93 dollaria? Mun mielestä toi on todella halpa jos ton hinnan vaikka jakaisi 14 siitä tulisi 6,6 dollaria per/sivellin. I'm in love! Onko teillä muilla kokemuksia Real Techniquesin siveltimistä? Jos on niin kertokaa ihmeessä! Mä meen nyt tekemään pari hissan juttua ja sitten lähdenkin mun kaverin läksiäisiin! - J 
13 kommenttia on "REAL TECHNIQUES BRUSHES"
  1. Mulla on kanssa muutamat siveltimet Real techniquesilta ja todellakin parhaat brushit mitä mulla on koskaan ollut! Toteutit tän postauksen tosi kivasti, ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl tosi hyviä tai oon tykännyt noista tähän mennessä tosi paljon :) ihana kuulla - kiitos! <3

      Poista
  2. siistii et joku jaksaa panostaa noinkin paljon meikkaamiseen :D tuntuu hassulta että jotain siveltimiäkin voi olla noin paljon! ite oon niin "alkeellinen" meikkaaja, että käytän vaan varjostukseen sivellintä... muuten käytän sormia ja ihan siedettävää jälkeä tulee :D oikeesti miten aamuisin riittää aika käyttää noita kaikkia ja panostaa niin paljon?! :D olis kiva nähdä jotain videoo, missä teet meikin mihin käytät noita :) tykkään sun blogista tosi paljon ja voisin lueskella sun postauksia vaikka joka päivä!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon tässä viimesen vuoden aikana suoraansanottuna ihan hullaantunut tähän meikkaamiseen! :D ja siis mulla menee aika vähän aikaa aamulla meikkaamiseen itseasiassa ja esimerkiks koeviikkosin en jaksa meikkaa ollenkaan...:)

      Voisin kyllä tehä jonkun päivitetyn meikkivideon jos se on toivottu! Ja kiitos paljon <3

      Poista
  3. Oon itse katsellut jo jonkun aikaa kyseisiä siveltimiä, ja nyt ne himottaa vaan vieläkin enemmän! :D Ja olipahan muuten pakko sanoa toi blush brush 10 kertaa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä tilaamaan! :) ja ton hokeminen on kyl ihan mahdotonta! :D

      Poista
  4. Voi jukrat kun oon kattellut noita monen monta kertaa netissä! Nyt on ehkä iiihan pakko pistää pari tilaukseen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä tilata! Ainakin omista tylsistä aamurutiineista on tullut tosi paljon kivempia, kun on saanut vähän uusia meikkisiveltimiä piristämään aamua, hah! :)

      Poista
  5. Jäikö paketti tulliin? Itekkin houkuttais tilata, mutta jännittää lisämaksut. Sigmalta laitoin jo innoissaan tuotteita ostoskoriin, mutta kun menin maksuvaiheeseen niin postarit suomeen ois ollut jotain 43 dollaria :O

    VastaaPoista
  6. Mistä tilasit siveltimesi? :)

    VastaaPoista
  7. RT pensselit kannattaa tilata briteistä, halvemmat ku Suomessa vaikka joutuukin maksamaan postikulut http://www.enligo.com/fi/fi/brands/realtechniques.com.html :a :a :a

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9