Social Media

LATE MORNINGS ARE THE BEST

|
llll
Helou taas! Tänään pääsin nukkumaan pitkään ja aamulla laskeskelin, että taisin saada 12 tunnin yöunet edellisyönä, tekee kyllä niin hyvää, että pääsee välillä näin keskellä viikkoa nukkumaan vähän pidempään. 

Mulla on siis koeviikko käynnissä, mutta tää koeviikko on ollut aika rento. Koeviikko alkoi vapaapäivällä, jonka jälkeen oli äikän esseekirjoitus, matikan koe ja nyt on tämä vapaapäivä, koska meidän kuviksen koepäivä peruttiin - kelpaa! Vielä on jäljellä mantsan koe, historian koe ja paljon vanhojentanssitreenejä! Huomenna niihinkin on enää 2 viikkoa jäljellä?! Miten ihmeessä aika menee näin nopeasti... juuri laitoin ton laskimen käyntiin ja päiviä oli se 365 jäljellä. Mites onko täällä muita jotka tanssivat wanhat tänä vuonna? Onko teillä jo kaikki valmiina? Voisin ensi viikolla tehdä vähän sneakpeek-postausta wanhoista ja kysellä vähän vinkkejä teiltä, jotka on vanhat jo tanssinut.
uiiu
Halusin tänä aamuna jotain vähän erilaisempaa kuin ne perus kaks paahtoleipää joten päätin kaivaa esiin toast-koneen ja katsoin, että mitä kaikkea jääkaapista löytyykään. Mun leipien väliin tuli pestoa, punasipulia, basilikaa, juustoraastetta, parmesania, avocadoa ja mausteita - hyvää ja helppoa!

Olin myös edellisiltana valmistanut mulle ja äidille vähän terveellisempää vanukasta, nimittäin chiavanukasta! Ostettiin pari päivää sitten chiasiemeniä ja nyt ollaan kokeiltu (tai no mä oon tehnyt ja äiti on vähän pyöritellyt silmiään, että ei toi voi olla hyvää) tätä vanukasta ja sitten yhtä tuorepuuroa, josta äitikin tykkäsi! Kiinnostaisko teitä nää reseptit? Oon aina luullut, että näiden herkkujen valmistaminen on jotenkin todella vaikeaa, mutta se osottautuikin ihan superhelpoksi! Varsinkin, kun mulla usein jää aamupala syömättä kovassa kiireessä niin nyt tämmösen voi tehdä edellisiltana valmiiksi ja syödä vaikka autossa tai koulussa.

Mutta nyt meen kuvaamaan teille seuraavan postauksen kuvat, koska luonnonvalo (!!) ja sitten avaan ton maantiedonkirjan ja uppoudun siihen ennen kuin lähden nollaamaan ajatukset treeneihin. - J
4 kommenttia on "LATE MORNINGS ARE THE BEST"
  1. Oi näyttää tosi herkulliselta! :-) Reseptit kyllä kiinnostais ainakin mua! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin itekkin miten hyvänmakuisia noista "terveellisistä" herkuista tulikaan! Voisin laitella reseptiä viikonloppuna :)

      Poista
  2. Ooo mikä herkkuaamupala! Ihan tuli vesi kielelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli kyllä kivaa vaihtelua sille joka-aamuiselle kaurapuurolle tai paahtoleivälle! :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9