Social Media

''COCO MADE ME DO IT''

|
IMG_6983
Pääsin suunnittelemaan ihan ikiomat iPhone-kuoret yhteistyössä CaseAppin kanssa. CaseAppilla voit tehdä ihan minkälaiset kuoret tai tarrakuoret vaikkapa puhelimeesi, tabletillesi tai läppärillesi! Noiden teko oli tosi helppoa eikä tullut suuria ongelmia.

Kuorien hinta on mun mielestä hyvä, koska maksat siitä mitä itse suunnittelet. iPhone5  ja 6 kovat kuoret on 29€ ja tarrakuoret 15€. Tabletille kovat kuoret esimerkiksi iPad 4, 3 tai 2 on 39€ ja Macbook tarrakuoret myöskin 29€. Sivustolla on myös valmiita kuoria. Jos päätät tehdä kovat kuoret, saat päättää haluatko kuoresi mattapintaisena vai kiiltäväpintaisena. Valinta oli mulle todella helppo, koska mä rakastan kaikkea mattapintaista! 
IMG_6991
Olin nähnyt aiemmin mun mielestä hienoja ''CHANEL''-iPhonekuoria esimerkiksi WeHeartIt:ssa ja halusin tehdä siis semmoset. Halusin mahdollisimman neutraalin värisen ja simppelin kuvan kuoreen, koska kyllästyn tosi nopeesti. Pohdin punaisen, burgundyn ja beigen välillä ja päädyin tähän beigen sävyyn.

Kun valitsin kuvaa menin vain Googleen ja kirjoitin sinne ''chanel nailpolish'' ja säädin asetuksia niin, että sieltä tulevat kaikista suurimmat kuvat. Kuvaa valitessa kannattaa ottaa mahdollisimman iso kuva, että siitä tulee hyvälaatuinen kuoressa. 

Toimitus oli ihan älyttömän nopea. Mun sähköpostiin tulleessa kuitissa luki, että kuoret tulisivat 12.12-22.12 aikana ja ne oli postilaatikossa jo 12.12! Tilasin kuoret maanantaina ja kuorien teossa menee siis about 2 päivää ja postituksessa meni se 2 päivää myöskin.
IMG_7001
Nää on mun mielestä ihan loistava idea joululahjaksi! Jos tilaa kuoret Caseappilta viimeistään 15.12 niin ne kerkeävät varmasti kuusen alle!

Mitä mieltä mun kuorista? Nää jakaa varmasti mielipiteitä, mutta mä tykkään näistä tosi paljon! - J 
2 kommenttia on "''COCO MADE ME DO IT''"
  1. Oi ihanat!! Houkuttelee nyt kyllä itekin tilaamaan heh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin? <3 kannattaa! Ihan loisto idea, että saa suunnitella mieleisensä kuoret :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9