Social Media

MY MONDAY

|
IMG_6865
7.50 Herään siihen, kun Miksu raapii ovea, että pääsisi sisälle mun huoneeseen. Nousen ja päästän Miksun mun viekkuun tai no oikeastaan jalkojen päälle nukkumaan. Ihana tuhiseva pikku pallero! 9.43 Good morning world!  10.00 Itseasiassa nukahdin hetkeks ja heräsin uudelleen nyt. Aika tsekata Whatsapp, Instagram, Youtube jne. 10.20 Noniin ylös sängystä ja suihkuun!  10.29 Sitten aamupalan kimppuun. Laitan uunin päälle ja alan valmistamaan itelleni herkkuaamiaista! 10.33 Sitä ennen pitää kuitenkin hakea läppäri ja pistää Netflixistä jakso Once Upon a Time! Oon niin koukussa... Äippä suositteli tätä sarjaa mulle joku sata kertaa, mutta en koskaan jaksanut katsoa sitä... 10.46 Leivät uunissa! 10.57 Vihdoinkin ruokaa! Ciabatta mozzarellalla, tomaatilla, basilikalla ja runsaalla oliiviöljy, suola ja pippurisekotuksella on mun lempparia! 11.08 Aamupala masussa ja nyt pitääkin alkaa meikkailemaan! 11.25 Make-up done! Seuraavaks vaatteet päälle ja hiustensuoristus. Inhoon syksyä ja talvea, kun on niin sähköset hiukset... 12.10 Missä hemmetissä mun pankkikortti on?! 12.15 Voi paska pitäis olla jo dösärillä ja mä sidon vielä Converseja... pakko mennä Klaukkalan sisäiselle dösärille ilman pankkikorttia ja maksaa 7 euroa Helsinkiin. 12.17 Juoksen bussipysäkille hirveessä kiireessä... 12.21 Bussi tuli ja aloin kaivamaan mun laukkua. Lompakko jäi kotiin, jes! Eikun vaan kotiin ja oottelemaan seuraavaa dösää... 12.27 Pankkikortti löydetty ja seuraava dösä tulee onneks jo 12.45. 12.40 Kohti dösäriä (taas) 12.55 Vihdoin se dösä tuli ja jes mun bussikortissa oli arvoa! 13.30 Helsingissä ja nyt kohti Kluuvia. 13.32 Joku nainen pysäyttää mut ja kysyy voiko ottaa musta kuvan, koska tykkää mun hatusta ja huivista niin kovasti. Varför inte? Pääsin johonkin sen projektiin missä se kuvaa 1000 randomia, jotka kertoo samalla vähän itestään. 
IMG_6856
13.40 Lähden kiiruhtamaan kohti Kluuvin Hanko Sushia Martin Garrixin soidessa kuulokkeista. 13.50 Sushit tilattu ja nyt venaillaan. 14.18 Sushit syöty nams! Nyt suunnataan tästä suoraan Fazerille... 14.30 Kaakaohetki nam. 14.40 Jotkut mummot kuuntelee korva tarkkana meidän poika-analyyseja ja juttuja. Kattelee myös kun otetaan kuvia, haha.  15.02 Rupattelutuokion jälkeen nokka kohti Stokkaa ja MACin pistettä. Pakko ostaa uus peitevoide. 15.10 Eksyttiin Henkkamaukkaan matkalla Stokkaa ja mukaan tarttu ihanat syksy/talvikengät. Eve ja Nina nauraa kuinka mulla on jo tarpeeksi kenkiä.  15.18 Macin peiteväri ostettu!  15.20 Nina ja Eve lähti junaan ja mä meen Forumin kautta Kamppiin bussiin! 15.24 Ginassa ihastelen yhtä neuletta, mutta nyt on pakko säästää! 15.36 Thank god Bikbokissa ei ollut mitään ostettavaa. 15.39 Hemmetti en pääse tolla dösällä HSL-kortilla, koska se on joku pikavuoro... Jälleen onneks seuraava bussi tulee jo 15.45 15.40 Inhottavaa, kun mun edessä on nuoripari, joka osottaa rakkauttaan ehkä HIEMAN liioiteltusti... Älkää pliis syökö toisianne tai tulko mun kanssa samaan bussiin... 15.43 Noniin ja nyt bussissa ja kohta pääsen vihdoin kotiin. 16.06 Yyh joku istu mun eteen ja veti selkänojan alas... 16.26 Hirvee ruuhka... 16.45 Vihdoinkin kotona ja puhelin latauksessa! Mun puhelin aina jäätyy tonne ulos ja sammuu vaikka akkua olisi se 100%. 17.42 Instagramiin päivitetty selfie! 17.54 Treenikamat kasaan! 18.01 Voisin syödä rahkan ja yhen banaanin ennen treenejä, koska oon ihan täynnä sushista vieläkin! 18.10 Nyt mua tultiin hakemaan treeneihin. Kohti Salmisaarta Beibin soidessa kuulokkeista. 18.29 Kuuntelen vanhoja biisejä ja vitsi mitä muistoja tulee mieleen! #memorymonday 18.50 Oheiset alko! Nyt kehitellään vähän tarinaa ohjelmalle. 19.36 Viimeset venyttelyt ennen jäälle menoa. 19.54 Jäälle! Väsyttää niin paljon... 21.15 Huh mitkä treenit! Jäi superhyvä fiilis! 21.27 Autossa menossa kohti kotia hymyssä suin. 22.00 Kotona vihdoinkin ja syön banaanin ja appelsiinin. 22.05 Leikin Miksun kanssa iltaleikit. 22.20 Suihkuun! 23.01 Iltapuuhien jälkeen sängyssä läppäri sylissä. 23.10 Once Upon a Time-jakso pyörimään! 00.00 Vikat puhelimen tsekkaukset ja nukkumaan! 

Plääh... maanantain kuvasaldo on aivan surkea, mutta asialle ei enää voi mitään. Mun piti tulla laittamaan tää teille jo aikasemmin, mutta luin biologiaa ja ruotsia, mutta päätinkin uusia biologian vasta joulukuussa! Vähän enemmän aikaa lukea. Aion nyt katsoa pari jaksoa juurikin sitä Once Upon a Timeä, koska oon vaan niin koukussa! Enää yks jakso niin oon jo kakkostuottarissa. Haluun kokoajan tietää lisää ja lisää tosta sarjasta, koska toi on niin huippu. Parasta on, kun noi asiat alkaa loksahtelee paikoilleen sun päässä! Onko muita sarjan seuraajia? 

Huomenna oon pitkästä aikaa Juulian kanssa ja mennään vähän kuvailemaan mun uusia ihania talvikenkiä, jotka tuli eilen postissa ja sit ostin niiiin söpön ja pehmosen vaaleanpunaisen pörrötakin Gina Tricotista hintaan 15€! Takki oli siis -50% alessa ja sain tän äipältä aikaseks nimpparilahjaks - heh! 3 viikkoa vielä nimppareihin. Mutta nyt Netflixin kimppuun! - J 
6 kommenttia on "MY MONDAY"
  1. Kiva postaus! :-)

    --> Joku nainen pysäyttää mut ja kysyy voiko ottaa musta kuvan, koska tykkää mun hatusta ja huivista niin kovasti. Varför inte? Pääsin johonkin sen projektiin missä se kuvaa 1000 randomia, jotka kertoo samalla vähän itestään.
    ^
    Menee ihan varmasti johonkin blogiin, koska monissa blogeissa on ollut tällaisia projekteja, että mennään kuvaamaan katumuotia ja pyydetään kuvia ihan randomeilta :-)

    VastaaPoista
  2. Tykkään sikana sun blogista, mut sun kirjotusasussa pomppaa yks juttu silmiin. Käytät tosi paljon huutomerkkejä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään laittaa huutomerkkejä, koska kaikenmaailman hymiöt näyttää musta ihan idiootilta tekstissä ja toisaalta pelkkä piste vaikuttaa välillä tosi veemäiseltä.

      Poista
  3. Tälläset postaukset on niin kivoja! :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9