Social Media

L'OREAL SKIN PERFECTION-KISA

|
IMG_6648
Moikka! Kuten tossa Livbox-videolla mainitsinkin, niin lupasin tulla esittelemään teille maanantaina tän paketin sisällön. Paketista paljastui L'Oréalin tuotepaketti Skin Perfection, johon kuuluu kaunistava päivävoide, kosteuttava päivävoide, silmänympärysvoide ja seerumi. 

Selailin yks päivä blogeja ja näin tän kisan linkin yhdessä blogissa ja päätin ihan huvin vuoksi osallistua. Olin täysin unohtanut osallistumisen kunnes viime maanantaina tuli sähköpostiviesti L'oréalilta, että mut on valittu Janni Eharin tiimiin tämmöseen Skin Perfection Challenge-kilpailuun! Tiimejä kisassa on kolme ja kilpaillaan toisiamme vastaan ja kerätään pisteitä esimerkiksi tuote-esittelyiden, videoiden jne. avulla. Se tiimi, joka voittaa niin eniten pisteitä kerännyt saa matkan Pariisiin ja loput tiimiläiset saavat L'oréalin tuotepaketteja! Aika siistiä eikö? Jokaisella viikolla esitellään yksi tuote ja tämän viikon tuote/aihe on: ensivaikutelma tuotteista ja erityisesti Anti-Tiredness Instant Beautifier kaunistava päivävoide.

Voisin ehkä tässä samalla kertoa mun oman ihon ''historiaa'' nopsasti. Mulla on semmonen sekaiho, riippuen vuodenajasta eli on kuivuutta, rasvaisuutta, epäpuhtauksia sekä niitä siloposkipäiviä. Mulla on ollut aika paha akne, johon oon syönyt antibioottikuureja ja käyttänyt erilaisia rasvoja. Nykyään akne on parantunut tositosi hyvin, jonka myös mun läheiset on huomannut. Suurin vaikutus tähän taitaa olla e-pillerit, säännöllinen kasvojenpesu, meikittömät päivät ja aika tarkat ihonhoitorutiinit. Pesen kasvot aamuin illoin vedellä, jos mulla on ollut meikkiä niin käytän meikkiputsaria jonka jälkeen putsaan ihon kasvovedellä. Käytän kasvovettä myös aamuisin. Ilmojen viilennettyä alan rasvaamaan ihoa aamuin illoin, koska muuten mun iho on aivan järkyttävän näköinen. Suurempia epäpuhtauksia ei tule ellei lasketa niitä muutamia näppyjä, jotka johtuvat epäterveellisestä ruoasta tai hormoneista. Suosittelen kaikkia ihonsa kanssa kamppailevia menemään ihotautilääkärille tai ihan normilääkärille, koska mitä nopeammin saa apua niin sitä nopeammin se akne on myös todennäköisesti ohi. Nää on kuitenkin mun omakohtaisia kokemuksia ja tottumuksia mitkä oon todennu hyväksi mun iholle. 

Oman ihonhoitoon on mun mielestä tosi tärkeetä löytää se ''kultainen keskitie''. Eli löytää juuri ne tuotteet ja rutiinit, jotka sopivat juuri sulle!
IMG_6653
No siihen ensivaikutelmaan... avasin paketin ihan innoissani ja sieltä paljastui ihania pinkki-oranssi-sävyisiä tuotteita. Avasin tuotteiden paketit ja purnukat olivat vielä ihanempia - simppeleitä ja ihanan raikkaan värisiä. En oo aikasemmin kokeillut L'oréalin ihonhoitotuotteita, joten se on myös yksi syy miks oon niin innoissani, koska rakastan kokeilla erilaisia kosmetiikkatuotteita (vaikka mun meikkiputsarista en luo sitten millään...)

Tän melkeen viiden viikon ''kisa-aikana'' me kilpailijat hylätään siis meidän muut ihonhoitorutiinit ja otetaan nää tuotteet jokapäiväiseen käyttöön. Lopussa näkee sitten mimmonen iho on 4 viikon ''kuurin'' jälkeen! Laitan ennen ja jälkeen kuvaa ilman meikkiä sitten ihan viimeisissä postauksissa. 

Mutta palataan taas tuotteiden pariin. Testasin eilen illalla ja tänään aamulla ensimmäisen kerran näitä tuotteita. Illalla pistin naamaan seerumin, kosteuttavan päivävoiteen ja silmänympärysvoiteen. Aamulla taas oli kaunistavan päivävoiteen ja silmänympärysvoiteen aika! Kuvittelin, että seerumi olisi ollut semmosta ns. öljyä, mutta se paljastu semmoseks tosi kevyeksi rasvaksi, joka jätti ihon ihan älyttömän sileäksi ja pehmeeksi. Kosteuttava päivävoide oli ihanan vaaleanpunaista ja yllätyin kuinka se viilensi ihoa kuivuessaan - iso plussa tosta viilennyksestä! Silmänympärysvoide kosteutti myös silmänympärysihoa, mutta enempää en vielä osaa sanoa, koska en ole ennen käyttänyt silmänympärysvoidetta.
IMG_6662
No sitten tähän kaunistavaan päivävoiteeseen. Voide lupaa ''raikkaan lookin ilman meikkiä'', väsymyksen merkit vähenevät ja ihon sävystä tulee raikkaampi ja heleämpi. Huomasin, että ihon sävyerot tasottuivat hieman eli punaisuus katosi ja ihosta tuli muutenki tosi freshin näköinen. Meikkiä laittaessa huomasin ehkä suurimman eron - en tarvinnut peitevoidetta muualle kuin silmänalusille ja korostuskohtiin. Eli jäljellä olevat aknearvet tasottuivat ihon normaaliin sävyyn! Tuote oli iholla tosi kevyt ja kuivui nopeasti.
IMG_6666
Toivottavasti tästä postauksesta ei tullut aivan liian pitkä luettavaksi, mutta mun mielestä ihonhoito on tärkeätä! Kaikki nää on mun omia mielipiteitä eli voisin myös haukkua tuotteet jos en pitäisi niistä.

Toivottavasti tykkäsitte ja jos ootte kisassa mukana ja luette mun postauksen niin linkatkaa teidän postauksia tähän kommenttiboksiin! - J

Täältä pääset seuraamaan haasteeni kulkua CLICK!

2 kommenttia on "L'OREAL SKIN PERFECTION-KISA"
  1. Ootko sä käyttäny akne arpiin jotain rasvaa tms. jota suosittelisit ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori, kun meni aikaa vastata tähän (unohdin tän kommentin jotenkin lomafiilareissa...:D). Mutta siis ne aknerasvat mitä sain lääkäristä oli ihan hirveetä kuraa...mun ihosta lähti ihoa ihan kauheesti, se kirveli ja pisti mun ihon kosteustasapainon ihan sekasin! Lopetin siis niiden käytön heti!

      Koin ehkä vähän hyödylliseksi käyttää ihan vaan Cittarista saatavaa vauvanpyllyrasvaa eli sinkkivoidetta! Se vaalentaa myös tosi hyvin raskausarpia :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9