Social Media

VILIJONKKAKENGÄT

|
IMG_6374 IMG_6379
SHOES H&M   JACKET Zara   SCARF GinaTricot   BAG MichaelKors   SHIRT BikBok
IMG_6365 IMG_6514
Heippa! Voitte jo arvatakkin, että löysin mun kameran laturin - jee! Koeviikko alkaa huomenna ja mulla on onneks tosi rento koeviikko johon sisältyy 3 vapaapäivää. Käytiin tänään koulun jälkeen Alinan kanssa syömässä Vapianossa ja sen jälkeen käytiin kuvailemassa.

Halusin tulla puhumaan teille myös muusta, nimittäin täydellisyyden tavoittelusta. Mulla on aina ollut jotenkin ongelmana esimerkiksi koulussa, että muistiinpanoja kirjoittaessa jos kirjoitus ei miellytä mun silmää niin revin sivun irti ja kirjoitan tekstin uudestaan, koska edellinen kirjoitus ei kelpaa. Sama myös kuvissa joissa olen minä itse. Syynään kuvat niin tarkkaan ja huomaan kaikki pienimmätkin virheet jolloin mulle jää jäljelle tänne blogiin säälittävät kaksi kuvaa, koska muut oli niin ''huonoja ja rumia''. Tänään näitä kuvia muokkaillessani kävin kuvat läpi ja olin taas ''voi ei taas vaan yksi kiva kuva...', kunnes asennoiduin uudestaan katsomaan kuvia sillä asenteella, että epätäydellisyys on myöskin omalla tavallaan täydellistä. Ei se haittaa vaikka hiukset onkin mennyt tuulesta vähän sekaisin tai huivi vähän lentää kuvassa jos toisessakin. Tuntuu, että nykyään on hirveet ''paineet'' asukuvien kanssa, kun suurin osa bloggaajista julkaisee aivan täydellisiä asukuvia. Ihmiset on muutenkin tosi tiukkoja/armottomia itseään kohtaan vaikka sen ei pitäis olla niin. Aion alkaa taistelemaan vastaan tätä mun ärsyttävää tapaani vastaan, koska oon niin älyttömän pikkutarkka (paitsi huoneen siistinä pitämisessä) ja se ärsyttää mua itseäni ihan suunnattomasti.

Tsemppiä kaikille koeviikkoon ja kertokaa ihmeessä mimmosia ajatuksia tää mun pikku avautuminen herätti teissä. Onko siellä joku samanlainen? - J 
13 kommenttia on "VILIJONKKAKENGÄT"
  1. Tunnistan itteni tosta perfektionistista kuvien suhteen, mutta viime aikoina oon myös alkanut tykkäämään esimerkiksi just jos hiukset on vähän tuulesta sekaisin, ilme on vähän hassu tai hameen helma nyt onkin vähän vinossa.. Tosi täydellisiä pönötyskuvia on vaan vähän tylsä katella! Jee, hyvä me :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä täysin samaa mieltä sun kanssas! :) jee!

      Poista
  2. Ja mä kun olen jo pitkään ihaillut sun kuvia kun ne on aina niin onnistuneita! Älä ota paineita, nämä kuvat on musta ainakin tosi ihania kaikki :--)

    VastaaPoista
  3. ihana toi tokaks alin kuva! mahtava hymy :)

    VastaaPoista
  4. heei mistä oot ottanu ton sun bannerin fontin? se on just täydellinen :)

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Voi mä voin niin samaistuu tuohon täydellisyydeen tavotteluun - etenkin asukuvien kanssa! Tuntuu että kaikilla muilla on niin hienoja ja ammattimaisen näköisiä kuvia ja omat on sellaisia suttuisia räpsyjä niihin verrattuna. Mutta mäkin oon pikkuhiljaa oppinut vähän hellittämään noitten kuvien kanssa, koska muuten mulla ei ole enää kohta mitään julkaistavaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tulee kauheet paineet... tai toisaalta ihan vaan sen oman tyhmyyden takia... se on vaan siitä omasta silmästä kiinni, koska mä taas on aina tykännyt ihan älyttömästi sun asukuvista :)

      Niinkuin sanoitkin niin pitää vaan oppia hellittämään, koska muuten tästä bloggaamisesta ei tuu yhtään mitään..:D

      Poista
  7. Ihania kuvia! Tosi kivat myös noi kengät <3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9