Social Media

NEUTRAL COLOURS WITH A HINT OF GOLD

|
IMG_6072IMG_5969
Päätin sittenkin tulla jakamaan teille näitä pari viikkoa sitten räpsittyjä asukuvia siltä kerralta, kun oltiin Even kanssa sushilla! Tykkään ihan älyttömästi tosta mun takista, jolla ei varmaan pärjää enää nyyhkis... leikkasin tota pituutta vähän itelleni sopivammaks, koska takki oli alunperin ehkä vähän liian pitkä. Toinen lemppari on noi Primarkin kengät! Toi kuosi on tosi kiva ja noi on niiiin mukavat jalassa! En tajuu miksen hamstrannu enemmän sliponeja kesällä. Haaveilen vieläkin niistä Nelly.com:in leopardisliponeista... ehkä keväällä? 
IMG_5921
JACKET BikBok    TOP H&M   SHOES Primark   BAG MichaelKors    WATCH UrPenn
IMG_5941
Toisaalta kaipaan tota, että pysty pukemaan vähän kevyemmin, mutta naureskeltiin tässä pari päivää sitten mun kaverin Karon kanssa, että talvella voi syödä vähän reippaammin kuin kesällä, koska isot neuleet peittää foodbabyn juuri sopivasti - haha! Ja sitten niistä talvikiloista yritetään päästä eroon kesään mennessä. 

Mulle tuli hirvee motivaatio tähän blogiin ton mun pikkuavautumisen jälkeen. Näitä kuviakaan en ois viikko sitten julkassut, mutta nyt mä vaan lätkäsen ne tänne! Saattaa kuulostaa ihan naurettavan pieneltä asialta jollekkin, mutta mulle tää on iso juttu. - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9