Social Media

LET'S TALK ABOUT GELNAILS

|
*) Postaus on toteutettu yhteistyössä Sanna Tara Nail Artin kanssa.
IMG_5813
Oon aina tykännyt taiteilla kynsille jotain. Pienestä pitäen lakkasin mummun ja äitin kynsiä ja tottakai myös omia, mutta mun omat kynnet on tosi tosi lyhyet eikä ne kasva ikinä. Tää saattaa johtua kyllä siitä etten juo esimerkiksi maitoa enkä oo mikään maitotuotteiden suurkuluttaja eli en saa hirveesti kalsiumia, joka auttaa kynsien kasvuun. 

Noh mutta palataas asiaan... laitoin mun ekat geelikynnet joskus 8. luokan talvella Myyrmannin La Chicassa ja ihastuin niihin heti. Niiden hinta oli kuitenkin ehkä vähän liikaa 15-vuotiaalle tytölle... Vähän sen jälkeen mun paras kaveri Ella sai geelikynsitarvikkeet ja hän teki mulle pari kertaa kynnet. 

Nyt kesän alussa sain päähänpistoksen, että mun on pakko saada kokeilla tehdä ite geelikynsiä ja siitä se ajatus sitten lähti... kaikki alotuspakkaukset oli kuitenkin tosi kalliita, kunnes törmäsin yhteen paikkaan, josta olin kuullut ennenkin eli Sanna Tara Nail Artiin (<click!). Alotuspakkaus (<click!), joka sisältää about kaiken tarvittavan maksoi vaan 69,95e! Alotuspakkaukseen kuuluu UV-valolaite + lamput 36 W, pohjageeli 5 ml, rakennegeeli (kirkas) 5 ml, viimeistelygeeli 5 ml, 1-vaihegeeli 5 ml, primer 15 ml, kynnenpuhdistus/pyyhkäisyaine (asetoniton) 100 ml, siveltimien puhdistusaine 100 ml, 5kpl geelisiveltimiä, 75 kpl puhdistusliinoja, 2 banaaniviilaa 180/100, buffer, kynsienhoitoöljy 15 ml ja suomenkieliset tarkat ohjeet. Eli tosi paljon kaikkea ja tohon pitää vielä tilata tipit, tippiliima ja tippisakset ja tietty koristeet ja värigeelit jos niitä haluaa. 
IMG_5823
Sanna Tara Nail Artilla on ihan mahtava valikoima glittereissä, strasseissa ja kynsikoristeissa! Itse tilasin ton hopeisia strasseja täynnä olevan kiekon, valkoisen glitterin ja persikan sävyistä murskattua simpukankuorta. Näiden lisäksi mun tilaukseen kuului myös se uv-geelikynsien aloituspaketti, koristeet, kahdet erilaiset tipit, valkoinen värigeeli, ranskalainen värigeeli, tippileikkurit, tippiliima ja 2 uv-kynsilakkaa ja niiden poistoaine. Tilaukseni lisäksi sain kaupan päälle tommosen helmikoristekiekon, värillisiä strasseja ja hirveesti tommosia kultasia tilpehöörejä! Eli aina, kun tilaat 15 eurolla saat jotain kaupan päälle - aika huippua! 

Ison plussan haluun antaa postituksen nopeudesta! Tilattiin nää 11. päivä ja 12. päivä ne olikin jo haettavissa postista. Eli sain koko tilauksen päivässä! 
IMG_5815
Tuolla ekassa kuvassa näkyy mun kynnet, jotka on siis tokat kynnet jotka oon ite tehny (ekat oli niin fiasko, että unohtakaa ne). Noista tuli ihan kivat. Vielä on kyllä paaaljon parannettavaa ja en malta oottaa, että pääsen kehittymään. Ens kerralla pitää muistaa viilata tipin ja oman kynnen rajakohtaa enemmän, muotoilla tippiä vähän enemmän ettei se oo semmonen taltta ja varoa ettei geeli valu kynsinauhoille. Mutta harjoitus tekee mestarin! Mun kynsissä on siis 1-vaihegeeli (<click!), viimeistelygeeli (<click!), ranskalainen geeli (pinkki) (<click!), valkoinen värigeeli (<click!) ja kaupan päälle saatuja kultaisia hileitä. Tippeinä käytin kirkkaita tippejä. Oon tähän alkuun tehnyt tolla 1-vaihegeelillä, koska en oo uskaltanut alkaa väsäämään pohjageeleillä ja rakennegeeleillä. Nää geelit on mun mielestä siitä tosi kivoja, että ne on aika paksua ''kamaa'' eikä ne levahda ihan älyttömästi kynsinauhoille ja kynsienreunoille.

Oon tehnyt noiden kynsien jälkeen kahdet kynnet. Yhdet itelleni, jotka vilahtikin siinä videopostauksessa ja sitten tein Oonalle kynnet joista molemmista tuli jo paljon paremmat kuin noista ylläolevista! Harmi etten muistanut ottaa niistä kuvaa...

Tuun ehdottomasti tekemään lisää postauksia mun tekemistä kynsistä niin näätte sitä kehitystä! Toivottavasti teitä kiinnostaa nää kynsipostaukset yhtä paljon niin kuin mua! - J 
4 kommenttia on "LET'S TALK ABOUT GELNAILS "
  1. Onko se sun punainen geelilakka sellaisessa koko mustassa lakkapullossa? Ite juuri selailin noita sivuja ja oon juuri tuollaista räikeän punaista(hiukan oranssihtavaa) lakkaa etsinyt! :)

    VastaaPoista
  2. Hienot noi sun kynnet, ku miettii että noi on vasta tokat mitkä oot tehny :-) annan kuitenkin sellasen vinkin, että kannattaa viilata enemmän kärjestä! Koska nyt noi on tollaset ''lapiot'' :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja joo noiden jälkeen tein kärjistä vähän terävämmät ja kapeemmat niin niistä tuli paremmat!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9