Social Media

YESTERDAY'S OOTD WITH MIGUEL

|
IMG_5653 IMG_5664
Glasses H&M  |  Shirt H&M  |  Shorts SheInside*  |  Sneakers H&M

Eilinen meni siis tämmösissä vaatteissa. Kävin SheInsiden sivuilla kurkkaamassa miten muut ihmiset on yhdistäneet nää shortsit johonkin yläosaan ja bongasin sieltä yhdistelmän jossa oli collegepaita ja nää shortsit. Mun silmään toi yhdistelmä näyttää tosi kivalta! Jos tilaatte noi shortsit niin suosittelen katsomaan ne kokotaulukot tosi tarkkaan nimittäin nää mun shortsit on kokoa L ja nää on silti tosi lyhyet takaapäin varsinkin. Nää kiinakauppojen koot tuppaa olemaan vähän pienempiä...

Tykkään ihan älyttömästi tosta kuvissa näkyvästä ponnariletti-kampauksesta, kun se on niin helppo tehdä, tosi kivannäköinen ja tuo kivaa vaihtelua siihen ainaiseen hiuksetsuorinatässänäin-kampaukseen. 

Oon myös syvästi rakastunut mun uusiin aurinkolaseihin H&M:stä. Odottelin iskää Helsingissä ja piipahdin siinä nopeasti henkkamaukassa ja näin mallinukella tosi kivannäköset lasit ja oon vielä koko kevään ettinyt tämmösiä kissamaisia laseja ja vihdoinkin löysin ja maksoi vaan 7euroa! Tykkään erityisesti noista hopeisista yksityiskohdista! Muuten oon pistänyt mun shoppailut aika minimiin, että saisin säästettyä sinne Lontoon reissuun. 

Oisko teillä jotain kivoja postausideoita? Video siirtyy taas jälleen vähän eteenpäin, mutta mun on pakko ottaa itteeni niskasta kiinni ja kuvata se video teille, koska aiheena on myös mulle tärkeä asia. Nyt meen kuitenkin katsomaan pari jaksoa Gossip Girliä ja ehkä yhden jakson KUWTK! - J

*) saatu blogin kautta yhteistyössä. 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9