Social Media

@ TAMPERE

|
IMG_5853
Jacket Springfield  |  Shirt Gina Tricot  |  Jeans Gina Tricot  |  Shoes H&M  | Bag MK  | Sunnies H&M

Wihii - täällä taas! Tulin Tampereelle pikavisiitille tai no oon täällä keskiviikkoon asti. Tulin tekemään mummulle vähän ''kesätöitä''. Tulin nopeesti vaan esittelemään teille mun tänpäiväsen asun, jossa vietin 1h ja 14min pendolinojunassa, jossa rääkyi kaksi lasta kilpaa ja niiden äiti vaan hymyili... mun korvissa soi varmaan vieläkin. 

Olinkin unohtanut, että miten kivat noi Ginan tekonahkapökät vetskareineen on, kun toukokuusta asti oon pitänyt shortseja tai hameita. Toivottavasti saatais ees juhannukseks aurinkoista säätä tai noh samapa tuo, kun vietän juhannusta kotona tai kaverilla. 

Tarkkasilmäiset saattavat huomata, että mulla on geelikynnet (koska mun omat kynnethän ei kasva koskaan...) jotka itseasiassa väkersin kotona! Niistä lisää tulevissa postauksissa...;) - J 
4 kommenttia on "@ TAMPERE"
  1. voisitko tehä sellasen postauksen mihin laittaisit sun tän hetkisiä lempparibiisejä? :) haluisin vähän uutta kuunneltavaa musalistoille kun samat biisit soitan kerta toisensa jälkeen kyllästymispisteeseen saakka! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Kiva idea - kiitos vinkistä! :) toteutan mahdollisimman pian!

      Poista
  2. Oiii! sulla on ihan älyttömän kiva blogi! :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9