Social Media

PERFECT SHORTS FOR SUMMER

|
IMG_5631
Black ones SheInside(<click!)  | White ones Zara

Vitsit tuolla on tylsä sää ulkona... ja kaiken kukkuraks oon saanu inhottavan kurkkukivun sopivasti tähän kesäloman alkuun... Nää kaks asiaa (etenkin toi sää) on hankaloittanu vähän näitä blogijuttuja, kuten sitä videopostausta, koska en oo jaksanut meikata tai edes harjata hiuksia päivisin. Onneks tää alkaa helpottamaan, koska pitäis tosiaan kuvata se video ja mulla on kauheesti suunnitelmia loppuviikoks, joten kurkkukipu saa luvan lähteä! 

Mutta asiaan! Oon löytäny kahdet aivan ihanat shortsit kesäksi. Noihin mustiin shortseihin en oo vaan keksinyt mitään yläosaa ja oon käynyt kaiken maailman blogit ja weheartit-kuvat, jos löytäisin jotain inspiraatiota, mutta ei... Onko teillä mitään kivoja asuehdotuksia noiden shortsien ympärille? Valkoset shortsit löysin taas aika vahingossa, kun olin ostamassa toppia Zarasta ja tulin sovituksesta pois ja mun silmät osu näihin shortseihin. Nää on ihanan tuntuset päällä ja tykkään ihan älyttömästi tästä mallista ja siitä miltä ne näyttää päällä! Näihin voi luoda arkisen sekä juhliin lookin, joka on iso plussa. Näitä molempia shortseja tuutte näkemään paljon kesän asukuvissa tai no kunhan toi sää alkais vähän kirkastumaan... 

Kummat on enemmän teidän mieleen? - J 

*) saatu blogin kautta yhteistyössä. 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9