Social Media

MY FAVOURITE MAKEUP PRODUCTS - SUMMER 2014

|
IMG_5934
Eli vuorossa kesän 2014 lempparimeikkituotteet! Voin tehä myös erikseen beauty products - summer 2014-postauksen, jos teitä kiinnostaa? Mutta nyt tähän postaukseen. Kesäisin tuskin kukaan tykkää käyttää paksua meikkikerrosta, mulla etenkin tuntuu, että paksu pohjakerros tukkis ihohuokoset ja tuntuu, että sun naama kirjaimellisesti sulais pois - not pretty. Jos oon menossa esimerkiks shoppailemaan, syömään tai no just jonnekkin julkiselle alueelle niin meikkaan, mutta muuten oon tosi laiska laittautumaan kesäisin. 

Kesäisin tykkään käyttää noita itselaitettavia ripsituppoja. Mun silmät ei tykkää kauheesti ripsienpidennyksistä tai mulla ne vaan tökki inhottavasti silmää, sain silmätulehduksen kun yksi semmonen tippu mun silmään ja kesti sen kaks viikkoa nättinä... nää pysyy mulla maksimissaan viikon ja kestää siis saunaa, suihkussa oloa ja muutenkin naamapesun, mutta silmämeikit kannattaa pestä aika varovasti ettei nää lähde irti. Tykkään erityisesti näistä Eyluren ja sitten Dependin ripsitupsuista ja vaihtelen niitä aina sen mukaan missä kaupassa satun noiden ostohetkellä olemaan. Mutta laitan noi siis puhtaisiin silmiin yksitellen pinsettejä käyttäen, laitan liimaa tohon pieneen päätyyn mikä noissa on ja asettelen sen niin, että se sulautuu omaan ripsirajaan (onko tää sana?), että lopputuloksesta tulee mahdollisimman luonnollinen! Laitan lyhyempiä tohon silmän sisäreunaan ja puolessa välissä silmää vaihdan pidempiin eli silmän ulkoreunaan tulee semmonen ehkä kissamainen muoto (if you know what I mean). Lopuksi, kun liima on kuivunut taivutan noita ripsiä, että niistä tulee kivan kaarevat!

IMG_5938

Kesäisin innostun vähän enemmän huulipunista kuin talvisin. Vasemmalta oikeelle tossa on Viva La Divan huulipuna sävyssä 106 Coral Reef, MAC:in mattahuulipuna sävyssä A43 Please Me MATTE ja oikeassa reunassa Lumene Natural Coden huulipuna sävyssä 20 Wild Fuksia. Mulla ei oo oikeen mitään erityistä sanottavaa noista paitsi, että jokaisen pysyvyys on kyllä ihan loistava! Mun mielestä on hassua, että Lumene ja Viva La Diva pysyy melkeen paremmin huulilla kun toi MAC, vaikka MAC on puolet kalliimpaa ja ehkä ''laadukkaampi'' merkki. Joten hinta ei aina korvaa laatua, ainakaan mun kokemuksen mukaan!

Mun all time favourite-meikkivoide on toi Lumenen CC-voide. Talvisin käytän sitä sävyssä Light ja kesäisin siirryn Mediumiin. Oon kuitenkin pikkuhiljaa alkanut kiinnostumaan Lorealin True Match meikkivoiteesta, koska sitä hehkutetaan melkein kaikissa kauneusaiheisissa blogeissa/youtube-kanavilla. Onko teille kokemuksia siitä? Peiteväriin on halunnut ns. ''satsata'' ja sen oon ostanut Helsingin Stokkan MAC-pisteeltä. Eli MAC:in Pro Longwear Concealer sävyssä NW 20. Tätä ennen käytin MAC:in Moisturecoveria, mutta oon tykästynyt ehkä enemmän tohon Pro Longweariin! Se peittää tosi hyvin tummat silmänaluset ja pienet näpyt. Meikki voiteen ja itseasiassa myös peitevärin levitän Beauty Blenderillä. Beauty Blender on tosi suosittu meikkisieni etenkin Amerikassa. Sitä ei mun tietääkseni saa Suomesta, joten tilasin omani netistä. BB kastellaan veden alla ennen käyttöä jolloin se turpoaa isommaksi kuin mun kuvissa ja yleensä, kun oon sen kastellut niin kuivaan sen ettei se oo ihan läpimärkä. BB ei ime meikkivoidetta niin paljon kuin muut meikkisienet jonka takia tykkään siitä paljonpaljon enemmän! BB:llä tulee myös ihan uskomatonta jälkeä, meikkivoide levittyy superluonnollisesti iholle!

IMG_5943

Silmämeikin tykkään pitää myös simppelinä ja siihen käytän Viva La Divan NUDIE-palettia, jossa on ruskeen eri sävyjä. Tykkään ihan älyttömästi tosta paletista ja muistan miten menin hakemaan sitä Hyvinkäälle asti ja vein sieltä viimeisen kappaleen. Teen joskus, kun tuntuu siltä, että tänään vois tehdä vähän muutakin kun vaan meikkipohjan niin laitan tosta paria väriä luomelle. Tykkään häivyttää ne myös aika luonnolliseksi, koska en tykkää voimakkaasta silmämeikistä ainakaan arkena. 

Kulmat pistän kuriin Lumenen kulmakarvageelillä ja pistän vähän väriä kulmiin. Yritän etsiä uutta kulmakarvaväriä, eli jos teillä on vinkata jotain niin kertokaa ihmeessä! 

Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta! Ite tykkään katsella muiden meikkivideoita ja meikkivinkkejä, joten siitä sain tän postauksen idean. Tässä on aika paljon tekstiä (ja varmaan aika paljon kirjotusvirheitä...), mutta toivottavasti se ei haittaa! Kertokaa ihmeessä siis mitä tykkäsitte, teenkö tämmösiä enemmänkin ja jos teen niin mistä aiheesta (esim. hiustenhoito) ja teenkö ton kesän muut lempparikauneustuotteet-postauksen myös? - J 
6 kommenttia on "MY FAVOURITE MAKEUP PRODUCTS - SUMMER 2014"
  1. Matki viel vähän lisää Saralovesyou:tä.. -.- noi huulipunatki pitäny laittaa ihan samanlailla ku sillä, että piirtäny tohon tollasen viivan niitten eteen... Ja siin yhes postauksessaki matkit suoraa Jo's Secret:in johannaa siin 'good morning' kuvassa... Miks matkit? Mikset ota vaan omantyylisiä kuvia eikä suoria kopioita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes muistanut, että Sara on piirtänyt huulipunallaan viivan pöytään meikkipostauksessaan... ja miten ''vielä vähän lisää''? Mielestäni mua ei oo syytetty Saran kopioimisesta aikaisemmin? Ja siis OMG oon ottanut samanlaisen kuvan kun joku muu KERRAN siis yhden kerran (koska mä en laske tätä sun idioottimaista ''Saran huulipunaviivakopiointia'' matkimiseksi) ja tuut heti sanomaan etten ota omantyylisiä kuvia? Harmillista ettei sulla ole mitään muuta tekemistä Juhannuksena, kun tulla itkemään mun blogiin miten matkin muita. Äläkä rakas nimetön ihminen jatka kommentointia, koska olet todennäköisesti se sama henkilö, joka nosti tosta Johannan Good Morning-kuvasta hulabaloon, koska teet itsestäsi vielä tyhmemmän.

      Poista
  2. ''en muistanu että sara on piirtäny huulipunallaan viivan pöytään'' ai, aika jännä juttu ku sen meikkipostaus tuli ihan muutama päivä sitten ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sama onko se tullut muutama päivä sitten vai kuukausi sitten :D Pitäiskö mun muistaa mitä jokainen bloggaaja jota seuraan, että mitä he on postannut? Jos joku postaa asupostauksen nii enkö voi seuraavana päivänä tai edes parin päivän päästä postata asupostausta? Kyllä, seuraan Saran blogia ja olen lukenut hänen meikkipostauksensa. Kun mä aloin tekemään omaa meikkipostausta niin laitoin meikit pöydälle ja ajattelin, että voisinpas piirtää tähän pöytään tämmöset viivat, että punan väri tulee esille. Voi olla, että syvällä tuolla päässä mun aivot muistaa, että tämmösen oon nähny jossain ja voisin tehdä itse, MUTTA en ole tarkoituksellisesti enkä edes ajatellut kopioivani Saraa.

      Voisin ettiä sulle (jos haluaisin) varmaan 100 eri blogia jossa on meikkipostauksessa piirretty pöytään huulipunalla. Eli jokainen noista 100 ihmisestä jokainen bloggaaja matkii toisiaan tai sitä joka on postannut aikaisemmin sen kuvan?

      Miten tuntuu, että aina mun kaltaisissa pienemmissä blogeissa on tämmöstä? Saralla on lähemmäs 5000 lukijaa ja mulla sen reilu 300 niin tottakai mulle tulee kaikki viha jos oon vahingossa tehnyt saman asian, kun hän, mutta jos asia ois toisinpäin niin ketään ei edes kiinnostaisi :D

      Poista
  3. oot kova matkimaa muita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot kova soittamaan suutas nimettömänä :-)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9