Social Media

TOIVEPOSTAUS - MUN HUONE

|

IMG_5101
IMG_5042
1. Näkymä ovelta. Pitäis löytää jostain joku kiva päiväpeite, mutta mistään ei löydy mielestä - höh. 2. Tässä pikkulaatikossa säilytän kaikki meikit ja ihonhoitotuotteet
IMG_5087
3. Tää on ihan paras tää korurasia tai kun tähän voi lajitella koruja eri ''osastoihin''!
IMG_5044
4. Tohon vaaterekkiin ois tarkotus saada vähän lisää henkareita ja vaatteita, koska se näyttää niin tyhjältä... 5. Ainut kuva mun työpöydästä, mutta tossa meikkaan luonnonvalon ääressä ja teen läksyt.

Muutamassa kommentissa tän vuoden puolella on toivottu huonepostausta ja eilen kun siivosin mun huoneen ja vaihdoin jälleen kerran järjestystä niin päätin saman tien räpsiä muutamat kuvat! Vielä on pikkusia hienosäätöjä mitä pitäis mun huoneessa tehä (mm. vaihtaa kattolamppu), mutta muuten tykkään tosta ihan hirmusesti! Toivottavasti saitte jonkunnäkösen käsityksen mun huoneesta ja toivottavasti tää postaus oli mieleinen etenkin niille jotka tätä oli pyytäny! - J 
4 kommenttia on "TOIVEPOSTAUS - MUN HUONE"

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9