Social Media

SKIRT DAY - BEST DAY

|
IMG_5223 IMG_5244
Jacket VeroModa  |  Sweater Stadium  |  Skirt H&M  |  Shoes H&M  |  Sunnies GinaTricot
IMG_5255
Tänään sää näytti aamulla hieman aurinkoisemmalta kuin eilen joten päätin pistää sen kunniaks hamosen päälle, mutta laitoin yläosaksi silti lämpösen neuleen. Viihdyin tossa asussa tosi hyvin vaikka toi inhottava tuuli meinas nostaa hameen ehkä vähän liian ylös... mutta ei tullut tehtyä Marilyneitä - hah! 

Oon jo nyt ''jäänyt jälkeen'' tossa Photo a day-haasteessa, koska mun ei tullut kuvattua päivän säätä, hups. Noh ehkä yhdistän parin päivän kuvat yhteen postaukseen!

Loppuun vielä pienet aplodit mun äidille, joka nämä kuvat otti! Oon opettanut sitä käyttämään mun kameraa ja pikkuhiljaa sieltä alkaa tulemaan mieleisiä asukuvia! Ehkä kohta opetan mamille miten otetaan lähi- ja asustekuvia... Bye! - J 
2 kommenttia on "SKIRT DAY - BEST DAY "

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9