Social Media

IT'S OFFICIAL...

|
kuva 4 (1)
Nimittäin se, että mä oon suorittanu ykkösvuoden lukiossa (lukuunottamatta bilsa1-kurssia, jonka käyn uudestaan ensi vuonna...)! Tänään tosiaan tein viimeisen kokeen, joka oli matikka3 johon panostin koko kurssin ajan ja sain pistareistakin täydet, mutta kokeessa ei ollut yhtään semmosta tehtävää mihin oisin törmänny tunnilla tai kotona laskutehtäviä tehdessä... Noh, ehkä saan sen 30% 24 pisteestä ja pääsen tosta matematiikasta ainakin hetkeks eroon! 

Tosiaan toi koeviikko ja ihanat säät on pitäny mua poissa täältä blogista, koska oon halunnu vaan nauttia ulkona olemisesta tai on ollut pakko lukea kokeisiin, mutta onneks nyt alkaa kesäloma niin saadaan tää blogi ''kesäkuntoon''! Ja kesäkunnolla kans meinaan, että vois vähän muokkailla tätä ulkoasua, mutta pelkään että saan jonkun hermoromahduksen näiden html-koodien kanssa...
kuva 1
Tässä ''breikin'' aikana oon myös innostunut geelikynsistä niin paljon, että aion tilata itelleni kaikki ne härpäkkeet ja aion harjotella kesän aikana kynsienlaittoa! Saa nähdä miten se sujuu näin pikkutarkalta ihmiseltä kuin minä...

Oon myös miettinyt videopostauksen tekoa tässä kuukauden ajan ja ajattelin, että voisin loppuviikon tai viimeistään ens viikon aikana kuvata sen ja laittaa sen tänne blogiin! Miltäs kuulostaa?

It's good to be back...oon kaivannut tätä bloggaamista kyllä ihan älyttömästi! Pienen breikin jälkeen tajuaa kyllä kuinka paljon tykkääkään tästä bloggaamisesta! - J 
10 kommenttia on "IT'S OFFICIAL..."
  1. Videopostaus kuulostaa hyvältä!;) Ja mulla on kyllä niin sama
    juttu, oikein odotan huomista kun koeviikko on selätetty ja saa vihdoin taas panostaa blogiinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, hyvä tietää! :) Ja jep! Tuntuu aina, että kun koeviikon on suorittanut niin lähtee järjetön taakka harteilta vaikka en ehkä tähän vikaan koeviikkoon jaksanu satsata enää, mutta nyt tosiaan pääsee panostamaan blogiin!

      Poista
  2. ei ainakaa yhtää matkittu instagram käyttäjältä nimeltä @jonnuu toi vika 'goodmorning' kuva XDDDD luulin eka et olit varastanu ton kuvan siltä XD oot nolo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ihmiset saa inspiroitua muiden ihmisten kuvista? Nykyään jos joku bloggaaja tekee vaikka postauksen/ottaa kuvan jostain tietystä jutusta niin sen jälkeiset ovat matkijoita, niinkö? Jos nään jonkun kivan asun jossain blogissa tai Instagramissa niin enkö saa laittaa seuraavana päivänä samanlaista/samantapaista asua kouluun, koska muuten varastaisin sen siltä? Sitä paitsi näin ton kuvan WeHeartIt:ssa, jolloin en tiennyt, että se on kyseisen henkilön kuva. Mitä sitten jos otan mallia joltain muulta? Onko se sulta pois? Ei. Mä en ole nolo vaan sä olet sun XD-raiskauksies kanssa ja vielä se, että piileskelet anonyymi-nimen takana.

      Poista
    2. harmi että jotkut ottaa herneen nenään kaikesta... en ymmärrä miten joku jaksaa käyttää energiaa tommoseen :D itekkin haen inspiraatioo aina weheartitista ja tumblrista ja ei siinä mitää pahaa oo!

      Poista
    3. En itekkään ymmärrä... Ite ainakin saan suurimman inspiraationlähteen Instagramista tai WeHeartIt:sta! :)

      Poista
  3. voi jee kiva kun olet palannut! innolla ootan postauksia ♥ olis kivaa, jos toteuttaisit päivä kuvina tai myday =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! ♥ ja joo pistän korvan taakse (toisin sanoen mun iPhonen muistilistaan!). My day-postauksessa on vaan haasteellista se, että kesken päivän unohdan koko kuvaamisen ja illalla kattelen mun aamupäivän kuvasaldoa vaikka piti ollakkin koko päivän..:-D

      Poista
    2. oho siis puhelinkuvapostaus tai myday! ajatukset meni sekasin, haha!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9