Social Media

TRIANGL SWIMWEAR

|
IMG_4925
Otin pari viikkoa sitten yhteyttä Triangl Swimwear (< click!) nimiseen sivustoon jos ne ois kiinnostuneita yhteistyöstä ja sieltä tulikin heti myöntävä vastaus takaisin! Oon kuolannut Triangl-bikineitä tosi pitkään, mutta en oo niiden aika suolasen hinnan takia halunnut tilata... Nyt sain kuitenkin valita heiltä yhden parin biksuja ja rakastuin heti noihin vaaleenpunaisiin California Coral-bikineihin! (< click!) Noiden bikineiden mukana tuli myös tommonen bikineihin sopiva pussukka, jossa ne varmasti pysyy hyvänä ja tallessa!

Tykkäsin erityisesti Triangl-sivustolla, että siellä pysty tilaamaan yläosan ja alaosan erikokosina! Yleensä jos haluu ostaa jonkun setin niin ylä sekä alaosa on samaa kokoa... Noi biksut on myös tosi tosi tosi tukevaa matskua! Heti kun sovitin niitä niin huomasin eron verrattuna esimerkiksi henkkamaukan perusbiksuihin. En malta oottaa, että pääsen laittamaan noi päälle heti ensimmäisinä rantapäivinä! Taidan pitää noita koko kesän päällä... I know...I have a problem...
IMG_4938
I am a bikiniholic... kaikki kaverit nauraa mun bikinikokelmille ja joka kesä ostan ainakin 10 yläosaa tai alaosaa lisää ja välillä äiti yrittää (huom. yrittää) estää mua ostamasta biksuja... Bikinit on vaan niin ihania, en tiiä mikä niissä kiehtoo mua niin hirveesti, mutta noh... jollain on taipumusta keräillä kenkiä - mulla on taipumusta keräillä bikineitä. 
IMG_4930
Trianglilta on tosi helppoa ja nopeeta tilata bikinit ja ne saapuu myös tosi nopeesti! Mulla ei oo mitään negatiivista sanottavaa (ja tää ei oo siis pelkkää mainospuhetta)! Voi olla, että tilaan noiden pinkkien kaveriksi vielä toiset (note to self: sulla on jo tarpeeks bikineitä)! Mutta suosittelen ehdottomasti tilaamaan tuolta biksut, jos se on ollut harkinnassa tai jos kiinnostuit nyt näistä biksuista! - J

THANK YOU SO MUCH TRIANGL!  


*) Postaus on toteutettu yhteistyössä Triangl Swimwearin kanssa. 
26 kommenttia on "TRIANGL SWIMWEAR "
  1. Kaikki varmaa kyllä tietää ton mestan jo et joku arvonta ois ollu ihan kiva ees muttajaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä väliä sillä on? :D ja mulla oli juuri bikiniarvonta jollet huomannut ja Triangl ehdotti nimenomaan sitä, että saisin heiltä bikinit ja mainostaisin niitä :) suuri osa mun kavereista ei esim. tienny et mitkä nää on :)

      Poista
  2. Millasta kangasta toi on, näyttää oudolta mut sillee jännältä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neopreneä (?) :D aika karheeta ainakin tosta ulkoota päin.

      Poista
  3. Miltä noi näyttää päällä? Jotenki kummallisesti muotoiltu mutta saattaa olla tosi kivatki päällä! Ja näyttää niin mukavilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noi muotoilee vähän kroppaa! :-)

      Poista
  4. Mä oon jo vähän aikaa kuolannu noita ja mietin sitä et minkä koon valitsen. Oon saanu sellasen kuvan et noi on aika tiukkaa materiaalia? Vastaaks ne koot iha XS- S kokoja vai tuntuuko pienemmiltä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on joo! Mulla on yläosa M ja alaosa S ja molemmat vähän tiukkoja...

      Poista
  5. Olen tyyliin samankokoinen kun sinä ja tilasin kanssa triangl uikkarit mutta molemmat osat M kokoa. Pelottaa että alaosa on hieman iso. Luuletko että M koko olisi mennyt sinullekkin? Uikkareiden vaihtaminen voi olla hieman hankalaa :/

    VastaaPoista
  6. Olen melkein saman kokoinen kun sinä mutta tilasin molemmat osat M kokoa. Pelottaa että alaosa on liian iso. Menisikö sinullekkin M koko alaosasta vai luulisitko sen olevan liian iso? Uikkareiden vaihtaminen voi olla hieman hankalaa :/

    VastaaPoista
  7. Paljonkohan noissa on toimituskulut, mietin vain mistä maasta noi tulee ja voiko noi jäädä tulliin tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimituskuluista en valitettavasti osaa sanoa mitään..

      Poista
    2. Itsekin kuolanu niitten perää aika kauan, ja olen jo valmis ostamaan. Itse kysyin live chatis toimituskulujen hintaa, eli 20.00 USD iha mihin maahan vaan, eli n. 14,63€ :)

      Poista
    3. Okei! Hyvä että osasit auttaa, kun en itse olisi tiennyt :)

      Poista
    4. Juu ei mittää, ja Australiast tulee, eli harvemmin sieltä tulliin jää :)

      Poista
    5. Okei! Hyvä tietää itsekkin jos päädyn tilaamaan tuolta toiset biksut :) sen verran ihanat noi on!

      Poista
  8. Onks tossa yläosassa jotain toppauksii tai jotain? :D

    VastaaPoista
  9. Voitko auttaa? Olen 14vuotias, enkä ole kovin rintava. Näyttäisikö liian oudolta käyttää triangl biksuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai voin auttaa! :)

      Ei todellakaan näyttäisi oudolta! Käytä ihmeessä <3

      Poista
  10. ÄÄ!! Tarvisin nopeesti apua. Kauan sulla meni et noi tuli perille ?? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti yhtään muista... Kuitenkin jo yli vuosi aikaa...mutta Trianglein sivuilla lukee varmasti lisää noista toimitusajoista :)

      Poista
  11. Olen tilaamassa triangl bikineitä ja vähän mietityttää ne muut kulut joita voi tulla. Osaatko sanoa yhtään että kuinka paljon näitä maksuja saattaisi tulla, esim. postimaksuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä. Ylemmissä kommenteissa on keskustelu aiheesta :)

      Poista
  12. Ei hyvänen aika xD olisit ees perehtynyt aiheeseen tai ottanut jotain selvää bikineistä ennen postausta. Ymmärsin, että sait nämä yhteistyössä postausta vastaan eikö? Tommonen "emmä tiiä mistä kankaasta nää on tehty, saatikka toimituskuluista yms." ei ihan anna hyvää kuvaa sinusta yhteistyökumppanina. Just saying... :D Selkeästi halusit vaan kalliit bikinit ilmaiseksi. Onnea.

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9