Social Media

SUNDAY SNAPSHOTS

|
IMG_4311 IMG_4401 IMG_4332 IMG_4312 IMG_4322

Howdy! Mulla ei oo mitään kummosempaa kerrottavana niin päätin vaan jakaa tänne parit kuvat mun sunnuntailta. Tänään oon vaan ollut kotona ja käväsin jäähallilla luistelukoulussa. Oon ihan koukussa tohon Revenge-sarjaan ja voin suositella sitä kaikille! Nyt voisin jatkaa sen katsomista ton Ben&Jerry's purkin kanssa...heh ;-) - J 
12 kommenttia on "SUNDAY SNAPSHOTS"
  1. Eikä, kuinka suloinen tuo koira ja yksi pilkottava hammas! :D :)
    Ja noi aurinkolasit näyttää niin täydellisiltä, ite oon kans kesäks yrittänyt tollasia metsästää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, välillä sieltä kurkkaa hammas ja välillä kieli :-D ja itekkin metsästin niitä jonkun aikaa, mutta onneks löysin!

      Poista
  2. Oi vähänkö kivoja kuvia ♡ mitähän toi herkullisen näkönen smoothie mahtaa sisältää..? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja smoothiessa on: maustamatonta jugurttia, mansikoita ja banaania (niin simppeliä!) ja päälle oon laittanut CocoVi:n TrailMixiä jossa on cashewpähkinöitä, manteleita, gojimarjoja, mulperimarjoja ja kaakaonibsejä! Kannattaa testata! :-)

      Poista
  3. mistä noi aurinkolasit on? :)

    VastaaPoista
  4. Oliko toi ben&jerrys frozen yogurt hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se ihan :-) ei nii makee ku muut maut, mutta en vaa hirveesti tykkää vadelmasta...:-D

      Poista
  5. sun blogsu on nii täydellinen!! :(

    VastaaPoista
  6. Sulla on ihana blogi! :) Ja mistä muuten pystyy kattomaan tota revenge sarjaa englanninkielisten tekstitysten kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja katon Netflix USA:sta ainakin!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9