Social Media

MY FAVOURITE MAKE-UP PRODUCTS

|

IMG_4560
1. Lumene CC-voide: tää on ollut mun lempimeikkivoide jo kokonaisen vuoden! Tää peittää just sopivasti eikä näytä hirveeltä maskilta kasvoilla. Kokeilin helmikuussa Lumenen BB-voidetta, joka olis ollut vieläkin kevyempää, mutta sain siitä ihan kauheen allergisen reaktion ja mun naama oli täynnä pientä näppyä... 2. MAC peitevoide: tää taas sitten peittää vielä kaiken mitä toi cc-voide ei ihan peitä esimerkiksi tummat silmänaluset. 3. Decubal Original Clinic Cream: kokeilin tätä Saaralta yhden kerran ja tää on tositosi rasvasta (jos niin voi sanoa), mutta just sopiva mun kuivalle iholle! Tää kosteuttaa tosi hyvin etenkin pakkaskeleillä. 
IMG_4569
4. MAC puuteri: tää kiinnittää meikin tosi hyvin ja tää on just eikä melkeen sopiva mun meikkivoiteen kanssa, niin ei tuu semmosia inhottavia puuteriläiskiä. 5. H&M Nudes: ostin tän alunperin silmämeikin tekoon, mutta joululomalla innostuin Lauren Curtiksen meikkivideoista ja päädyin kokeilemaan noita kahta tumminta sävyä kulmavärinä ja siitä tuli paljon luonnollisempi lopputulos kun kulmakynällä. 6. Tän tuotteen nimeä en tiiä, mutta jos käytte Thaimaassa niin ostakaa näitä! Näitä saa kaikista ruokakaupoista siellä. Näillä aukee flunssanen nenä heti ja pidän tätä aina varmuuden vuoks laukussa mukana. 
IMG_4572
7. Juicy Couture Viva La Juicy: tää on säilyny mulla jo 1,5 vuotta ja tää on mun lempihajuvesi vieläkin. Yritän säästellä tota etten joutuis ostaa uutta, koska toi maksaa aikas paljon hajuvedeks... 8. Carmex-huulirasva: Best. Lip Balm. Ever. 9. Lumene Blueberry Waterproof Mascara: ton ripsarin oon todennu parhaaks kaikkien joukosta, koska toi ei lähde päivän aikana pois ja pitää ripset taivutettuna koko päivän.

Löysittekö uusia tuotteita vai oliko jotkut entuudestaan tuttuja? Let me know! - J
6 kommenttia on "MY FAVOURITE MAKE-UP PRODUCTS"
  1. Ihana postaus! Pysyykö toi cc-voide iholla koko päivän? On itekkin miettiny sen ostamista mutta ainakin toistaseks se on jääny kaupan hyllylle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja mulla pysyy ainakin puuterilla ja ilmankin kokopäivän iholla! Kannattaa ostaa :)

      Poista
  2. Mistä noi arskat on! ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi...(tyhmä minä XD) ajastin tän postauksen ja oon unohtanu kirjottaa tonne noista laseista...no mutta! Ne on Gina Tricotista ja ne on ihanat munki mielestä! :)

      Poista
  3. Millä peset ton lumenen ripsarin pois? :) nimittäin mulla oli tota joskus mutta meikkien poisto illalla oli erittäin raastavaa koska toi on hyvää ja pysyy mut ku itse pesen ne sellasella öljypohjasella meikinpoistoaineella ni ton poistamises menee aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen silmämeikinpoistoaineella. Se on vaa vähä työlästä, mutta oon kokenut sen parhaimmaks noista markettiputsareist :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9