Social Media

MY FAV SONGS ATM

|

janinaa
Cris Cab - Liar Liar 
IMG_0250
Lorde - Team
IMG_7610
Afrojack - Ten Feet Tall featuring Wrabel
IMG_8059
Borgeous - Invincible
IMG_4426
Clean Bandit - Rather Be featuring Jess Glynne


Iltaa ihanaiset! Päätin tulla jakamaan teille muutaman kipaleen jotka on soinu aika ahkerasti mun Spotify-listoilla! Tai noh ton ensimmäisen biisin kuulin tänään aamulla, kun meikattiin, mutta oon kuunnellut sen about 100 kertaa jo...näin käy mulle melkeen aina - kulutan biisin ihan viimeseen asti ja sitten seuraa parin kuukauden kuuntelutauko ja sit taas bongaan et ''miks ikinä lopetin tän kuuntelemisen?!''

Mun piti ottaa kamera mukaan Kouvolaan, muttamutta unohdin kameran kotiin ja myös ne koulukirjat joiden avulla mun piti alottaa pänttääminen tulevaa koeviikkoa varten. Justjoo...

Kisat ei menny ihan halutulla tavalla vaikka meillä oli jo perjantain kisaharkassa sairaan hyvä meininki päällä ja harkat meni nappiin ja tää hyvä fiilis jatku koko kisasuorituksen ajan, mutta valitettavasti ei saatu toivottuja tasoja läpi vaikka luisteltiin puhdas ohjelma, mutta ei siitä sen enempää :-)

Mun on kuitenkin ihan pakko nyt sulkee tää kone ja mennä nukkumaan, koska ''kisadarra'' painaa päälle. - J 
4 kommenttia on "MY FAV SONGS ATM"
  1. ihana postaus, tulin niin hyvälle mielelle noiden biisien kuuntelusta ja kuvat oli kans kivoja ♥ :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sullakin! Täydellisiä kuvia <3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9