Social Media

LATELY I'VE BEEN...

|
#selfie // Mun yhden sunnuntain herkkuaamupala! // Päätin yks päivä rentoutua kasvonaamion ja uuden suihkugeelin kera. // Mun uusi ihana aamutakki #mitäpinkimpisenparempi
Tuttuja naamoja Weekend Festivalin-aftermoviessa! ;-) Onko teilläkin jo muuten liput hankittuna tän vuoden festarille? // ja taas vähän omaa pärstää... // Käytiin joukkueen kanssa yhdissä kutsukisoissa ja saatiin kotiin vietäväksi kultamitalit ja hyvät pisteet! // #throwback Minä ja Ria joskus kauan aikaa sitten...
Oltiin kattomassa Vaskiksen Wanhojen tansseja ja mä en malta odottaa mun omia tansseja! Kuvassa on ihana prinsessa-Elina  // Piipahdettiin joukkueen kanssa viikonloppureissulla Oulussa ja saatiin syödä kahtena aamuna hotelliaamupalaa! Luxury... // Me ♥ // Minä ja Karo ilosina kultamitalit kaulassa Keravalla.
Ohmygod...minä ja Oona ruotsintunnilla... // Aluemestaruuskisoissa tapaamassa vanhoja tuttuja   // Oulussa! // Maailman suloisin taustakuva! *sydänsilmäinenemoji

Heh, täällä taas. Tämmönen ''lyhytaikainen'' tauko teki kyllä ihan hyvää ja nyt on taas inspistä bloggailuun. Tähän hätään saatte noi muutamat huonolaatuset puhelinkuvat, mutta heti kun paranen tästä noroviruksesta niin yritän päästä ottelemaan asukuvia jne. - J 
2 kommenttia on "LATELY I'VE BEEN..."
  1. oot kyllä tosi kaunis ja ihana toi aamutakki ♥ (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itekkin pidän siitä tosi paljon :-)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9