Social Media

Let's take a look at year 2013... (part 2)

|
♥ Kesä oli pakko laittaa moneen kollaasiin, koska kesällä tapahtui kaikista eniten! ♥ Yhteishaku tulokset tuli ja kirjaimellisesti jouduin Arkadian yhteislyseoon ja mua inhotti niin paljon mennä sinne...jopa sillon kun piti käydä ilmottautumassa niin Ellu sanoi ''sä et Janina tänne jää''. ♥ Aloitettiin kesäloma tietysti juhlimalla kavereiden kanssa ja tossa Ersku nautiskelee Suomen kesästä vielä kun pystyi.  Olin mummulla Tampereella muutaman päivän ajan ja leikattiin mummun vanhasta maximekosta mulle tommonen ihana kesämekko! ♥ Käytiin äidin kanssa HRC:ssa syömässä ja shoppailemassa.  Ostin ensimmäisen maximekkoni vain kymmenellä eurolla - en malta odottaa, että saan laittaa tuon taas keväällä päälle! 
♥ Koko alkuvuoden odotettu Strömsön matka tuli ja lähdettiin tyttöporukalla Kattiksen mökille. Oli kyllä niiin hauskaa! Valvottiin aamuun asti eikä nukuttu vaan tanssittiin auringon noustessa, että laskiessa!  Sitä ennen pidettiin ''Strömsö-etkot'' meillä tyttöjen kanssa ja tolla porukalla on aina yhtä hauskaa! Niin mahtavia tytsyjä!  Silja pesemässä Vespaansa ja toi oli yks kesän kuumimmista päivistä! Ja päädyttiinkin kastelemaan toisemme tolla jääkylmällä vedellä. 
♥ Ensimmäinen kuva tässä kollaasissa oli yks kesän hauskimmista päivistä! Etittiin menoa tytsyjen kanssa ja eräs tuttu sanoi, että joo täällä Klaukkalassa ois yhet pippalot ja mites sattukaan? No ne oli about 300 metrin päästä meiltä! Otettiin Saaran sporttinen auto alle ja lähdettiin Espoosta meille! Kyseisellä matkalla käytiin myös hakemassa vähän safkaa Mäkkärin DriveIn:ltä ja törmättiin siellä tuttuihin ja todettiin, että kyllä Suomi on pieni maa! ♥ Kyseistä iltaa ennen käytiin taas jälleen Virossa shoppailemassa Juulian ja Saaran kanssa.  Täytin 16! Pidettiin mun synttäripicnic Luukissa Saaran ja Juulian kanssa ja noi oli leiponut mulle muffinsseja!  Mentiin taas kaverin mökille, mutta tällä kertaa eri porukan kanssa! Oli kyllä aika herrrrkullinen viikonloppu (...juustokakku, suklaata, sipsiä, vaahtokarkkeja jne.) 
♥ Ja elokuussa mentiinkin takaisin koulun penkille...  Lukion ensimmäisen päivän asua! Kyllä mä loppujen lopuksi hymyssä suin menin sinne kouluun vaikka en siellä viihtynytkään... ♥ Oli myös koulukuvaukset ja porukka kuvassa väheni puolella kun tultiin lukion puolelle.  Kauan odotettu Weekend Festival 2013! Oli kyllä huippu festari taas jälleen vaikka uusi iPhone ei pysynyt ihan ehjänä ja matkassa oli pari muuttujaa.   Itkua oli luvassa kun mun paras kaveri Ersku lähti vaihtoon Ranskaan...enää 7 kuukautta niin toi hamsteri tulee tänne meidän luokse takaisin! 
♥ Syyskuussa alkoi elämäni ensimmäinen koeviikko! Ennen koeviikkoa sain sähköpostia Vaskivuoren lukion rehtorilta, että olisi vapautunut muutama lukiopaikka ja hän haluaisi tavata mut. Voitte vaan kuvitella mun reaktion keskellä Lidlin lihaosastoa kun äiti kertoi mulle tosta sähköpostista! Varmaan kaikki tekin tiedätte miten tässä kävi ja jos ette niin tällä hetkellä opiskelen jo toista jaksoani Vaskivuoren lukiossa erittäin tyytyväisenä!  Olin Juulian kanssa töissä ExpertExpoilla ja nähtiin Isac Elliot...jestas sitä kiljuvien tyttöjen määrää...  Tein useesti protskulettuja, nams! ♥ Victoria's Secretin tilaus tuli! 
♥ Lokakuussa otin ripsienpidennykset ja aloitin opiskelun Vaskiksessa! Päädyin kyllä repimään noi ripset pois, koska ne kutitti ja ärsytti mun silmiä hirveesti.  Oli EVT:n ensi-ilta, jossa esitettiin meiän kisaohjelma ensimmäistä kertaa yleisölle ja saatiin hirmusesti positiivista palautetta! Olin niiin äärettömän ylpeä mun joukkueesta!  Oltiin Karon kanssa hamstraamassa ilmaisia hiusöljyjä ja välipalapatukoita I Love Me-messuilla.  Ostin ihanat nilkkurit joita oon käyttänyt vasta kaksi kertaa, pöh...pitäisi laittaa noi useamminkin jalkaan...tulee aina niin ihanan pitkä olo! 
 Marraskuussa alkoi kauden 2013-2014 kisakausi ja oli myös koeviikko, joka meni ihan suht hyvin!  1.valintakisat olivat Espoossa ja muutaman kaatumisen  kautta päädyttiin hopealle ja oltiin tositosi tyytyväisiä! Tuskin kukaan ihan alkukaudesta uskoi, että saataisiin mitallia tällä kaudella, mutta ollaan treenattu ihan älyttömästi ja rutiininkin huomaa! Hopea ei ole häpeä - ei todellakaan!  Sain äidiltä joululahjan etukäteen ja tänä vuonna toivoin Michael Korsin laukkua! My baby 
Joulukuussa odotin joulua vaikka lahjoja en aattona enää saanutkaan lahjoja, koska olin saanut mun lahjat joko etu- tai jälkikäteen. ♥ Leivoin pipareita vaikka en niistä pidäkkään, mutta niiden koristelu on tosi kivaa! ♥ Oli EVT:n kutsukisat ja tehtiin tosi hyvä kokonaisohjelma ja oltiin neljännellä sijalla kymmenestä!  Vähän naamakuvaa ja lempparipipoa...

Toivottavasti tykkäsitte tästä vuosikertomuspostauksesta! Tätä oli ainakin tosi kiva tehdä ja muistella samalla mennyttä vuotta! Tämä vuosi oli tiivistettynä hyvin opettavainen ja enimmäkseen hyvä. En malta odottaa, että mitä vuosi 2014 tuokaan tullessaan...;-) Onnellista uutta vuotta 2014 mun ihanille lukijoilleni! - J 
6 kommenttia on "Let's take a look at year 2013... (part 2)"
  1. ai sä luistelet EVT:ssä missä joukkueessa? Mun pikkusisko luistelee Suneissa ja olin itekki tossa ensi-illassa kattomassa :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kiva blogi! Voisitko tehdä ehkä joku kerta jonkun videon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hassua, että kysyit, koska oon ajatellut juuri tehdä videopostauksen viimeistään tiistaina! :)

      Poista
  3. ihanat nää kaks postausta<3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9