Social Media

Basic Saturday

|
Huh, tänään on ollut harvinaisen pitkä lauantaipäivä...alotin nimittäin mun aamuni 7.30 Keravalla treeneillä ja sieltä tulin kotiin noin 11 aikaan ja mitäs oonkaan tänään saanut aikaiseksi? Noh, oon katsonut 3 jaksoa Awkwardia, The Hillsin ykköstuottarin ja nyt on menossa kolmas jakso toisesta tuottarista. Alkaa silmät menemään pikkuhiljaa ristiinrastiin niin olisi ehkä hyvä lopettaa tän ruudun töllöttäminen, mutta ehkä seuraavan jakson (tai muutaman...) jälkeen. Ajattelin kuitenkin tänään pitää hemmotteluillan ja mennä saunaan ja katsoa Dancing On Ice-finaalia ja herkutella Ben&Jerry'sillä - tämmöset lauantait on kyllä tarpeen aina sillon tällön! 

Huomenna olisi suunnitelmissa mennä äidin kanssa Vapianoon ja katsomaan Nälkäpeli - Vihan liekit-elokuva! Oon kuullut tosi paljon positiivista kommenttia kyseisestä leffasta ja ykkösosakin oli niin huippu ettei sitä voi vaan missata, mutta nyt meen pistämään saunan päälle ja kuvaan teille mun lempparikauneustuotteita, huomiseen! - J
10 kommenttia on "Basic Saturday"
  1. Oltiin just tänään kattomassa toi Nälkäpeli, oli kyllä odotusten arvonen!;) Ihana rentoilupäivä ollu sulla, tollasia viikonloppujen kuuluu välillä ollakkin..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes hyvä kuulla! :) ja jep nää on kyllä ihania...:D

      Poista
  2. Arvostaisin todella paljon jos vastaisit tähän rehellisen mielipiteen pitkästi. Mitä mieltä olet tästä http://www.oikeuttaelaimille.net/uutisia-ja-ajankohtaista/vaatemyyjien-luovuttava-angoravillasta _JA_ https://www.youtube.com/watch?v=DrNGnxmX298#t=182 tästä? Julkaise tää pliis,et ihmiset huomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi on hirveetä. Mun käy niin paljon sääliksi noita eläimiä sekä noita ihmisiä jotka repii noita tuppoja kaneilta. Oman lemmikin omistajana voin kyllä myöntää, että aina kun nään jotain eläinrääkkäysvideoita niin haluan heti ottaa Miksun syliin, koska olisi maailman hirveintä jos Miksulle tapahtuisi jotain. Videota en halunnut katsoa, koska voin jo arvata mitä siellä on ja sen katsomisesta tulee vain paha mieli..:( http://commons.wikimedia.org/wiki/File:EnglishAngoraRabbit.jpg tommonen kani on aivan ihana <3

      Poista
  3. Millä kameralla kuvailet =)?

    VastaaPoista
  4. Heei tää ei liity postaukseen mut tykkääks siit whatsapp sovelluksesta? :) ku mul ei oo sitä viel nii voiks kerroo siit jotai :Dd onks se ilmane ja eihä ne viestit näy tyylii laskus ku eiks siihe pidä laittaa oma numero? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään juu, mutta se uudisti ulkoasunsa juuri tänään, joka ei oo ihan mun mieleen :/ muuten on tosi kätevä, että käytän sitä kaikista eniten mun sovelluksista! Ja ei viestit maksa vaikka laitatkin oman numerosi siihen :) ja numero laitetaan siksi, että sä voit jutella sun "yhteystietojen" kaa :)

      Poista
    2. Ookei! Mut onks se ilmanen ja ei kai niit viestei voi nähä missää? Joku sano et se maksaa ku on käyttäny vuoden :o

      Poista
    3. On ilmainen ja ei mun tietääkseni! Ja mulla ei ole alkanut maksamaan vaikka oon käyttäny sovellusta niin kauan kun oon omistanu jonkun iPhonen.

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9