Social Media

The perfect knit for winter CHECK!

|
Moikka! Löysin pari päivää sitten Zarasta tämmösen ihan sika kivan harmaan lämpimän neuleen ja halusin tulla esittelemään sitä teille! Tää neule on ihan super päivänpelastaja jos on vaikka vaatekriisi niin ei muuta kun tää, farkut ja valkonen toppi päälle ja sitten siinä onkin simppelin kiva perusasu! Hintaa tällä ihanuudella oli 34,95 ja siinä samalla ostin talvitakin jonka voin esitellä vaikka seuraavassa postauksessa! Ja pääsen kanssa esittelemään teille yhtä postiin saapunutta pakettia...

Asiasta kukkaruukkuun aloin muokkailemaan mun blogin ulkoasua, koska edellinen alkoi jo kyllästyttämään... noh latasin kaikkia erinäkösiä fontteja netistä ja mulla oli selvä visio minkälaista halusin jne. noh...sitten kun olin tässä pari tuntia väännellyt html-koodeja, samaan aikaan siivonnut ja kokeillut miljoonaa eri vaihtoehtoa niin mun blogi näytti mun silmään ihan superhyvältä! Nojoo sitten Juulia linkkas mulle yhden norjalaisen blogin ihan muuten vaan, niin kyseissä blogissa oli samalla tekstillä banneri...sitten löytyi toinen blogi ja vielä kolmaskin, jossa on se sama kyseinen fontti... Tuijottelin siinä sitten sitä banneria ja totesin, että en halua sitä, koska tulisi niin monta ''matkija'' jne. kommenttia aiheesta, joten pistin takaisin vanhan bannerin...sivupalkeissa sama teksti on, koska sinne se mun mielestä oli täydellinen (...ja ois ollut tohon banneriinkin). Ehkä mä vaan ootan, että keksin jonkun muun banneri-idean...vai mitä mieltä te ootte? Voinko laittaa tolla tekstillä myös bannerin? #ärsyttää - J

PS. Oon tosi pahoillani jos joitakin (ainakin mua) harmittaa tää mun blogihiljaisuus... kuten jo selitin jollekkin kommentoijalle, niin lukio, treenit ja läksyt vie suurimman osan mun ajasta ja mun perus arkipäivä menee tyyliin näin: koti-koulu-treenit-koti ja toi aikaväli on semmonen 8.00-20.00, eli en hirveesti kotona kerkeä oleskelemaan, ottamaan teille asukuvia jne. Pitäis se kuvapostauskin aloittaa, mutta tuntuu, että on vaan kokoajan hirveä kiire...toivottavasti tähän asiaan tulis ykkösjakson jälkeen muutos... Ehkä voisin huomenna aloittaa tota kuvapostausta valmennuksen jälkeen! 
8 kommenttia on "The perfect knit for winter CHECK!"
  1. eikös toi fontti oo ihan joka toisel suomalaiselki blogil? levinny ihan kulovalkoen tavoin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan varmasti on...toi on vaan tosi kiva ja simppeli niin en yhtään ihmettele! :)

      Poista
  2. Janina sun blogi on ihana ja oot tosi kaunis!

    Mä tykkään tosta fontista, joten laita ihmeessä banneriks myös :) Tee sun blogista just sellainen kuin sä itse haluat :) Ei se mun mielestä haittaa, jos jotain fonttia on monessa blogissa, koska kuitenkin sisältö on täysin erilaista jokaisessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos samoin Mette! Piristi päivää tosi paljon! :) Ja on kyllä täysin totta toi sun kantasi asiaan!

      Poista
  3. Mun mielestä toi vanha banneri on kivempi, ei mitään vikaa siinä toisessakaan ole, ei haittais jos muutamalla muullaki ois se sama, muttaku se on kyllä ihan joka toisella.. Kannatan tota vanhaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onhan toi entinenkin kiva, mutta oon vähän kyllästynyt...:/ pitää miettiä vähän :)

      Poista
  4. Ootan innolla kuvia, joissa toi neuletakki pääsee paremmin edukseen! Näyttää meinaa kivalta vaikka kuvat onkin mustavalkoisia ja neule ei näy kunnolla :)

    Mä oon kovasti yrittänyt kaupoista etsiä sitä täydellistä paksua ihanaa syysneuletakkia. Ei liian pitkää eikä liian lyhyttä. Oon vielä niin pätkä, että kaikki normaalit menee tyhmästi polviin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niitä kuvia on ensi viikolla tulossa! :) ja jep sama juttu mulla...oon ite about 165cm pitkä niin reippaasti sanottuna kaikki neuletakit on ihan hirveitä telttoja mun päällä... mut toi on just täydellinen! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9