Social Media

#lifeisgood

|
Tosiaan elämä sujuu tällä hetkellä paremmin kuin hyvin! Vaikka koeviikko ja tänpäivänen kemian koe stressaa, niin se ei mun mielialaan vaikuta. Sain keskiviikkona kuulla, että pääsen vaihtamaan Arkadian yhteislyseosta Vaskivuoren lukioon koeviikon jälkeen! Ensi keskiviikko onkin mun viimeinen päiväni Arkadiassa! Ollaan äidin kanssa oltu monesti yhteydessä Vaskivuoreen ja nyt sieltä tuli vastausta, että muutama paikka on vapautunut. Tämän lisäksi sain vielä valita mihin ryhmään haluan ja pääsin semmoseen ryhmään missä on tosi paljon tuttuja! Kävin vielä eilen tekemässä mulle lukujärjestykset ja hyvältä näyttää! Mulla on aika paljon rennompia kursseja ensi jaksossa, kuten luistelua, liikuntaa ja musiikkia! Kaikista eniten saan tästä kiittää äitiä, joka ei luovuttanut tän suhteen! 

Mutta tosiaan, koska nyt on koeviikko niin pitääkin mennä jatkamaan vielä englannin, psykologian ja uskonnon lukemista! Palaillaan ensi viikolla mm. ripsienpidennysjutuilla ja pääsen esittelemään teille mun ihanan talvitakin, joka on tullut tarpeeseen jo nyt! - J 
6 kommenttia on "#lifeisgood"

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9