Social Media

What's in my bag?

|
Moikka! Ajattelin tehdä laukkupostauksen jota on näkynyt aika monessa muussakin blogissa nyt (varsinkin kun koulut ovat alkaneet). Aloitetaan laukulla joka on siis Bershkasta. Hintaa oli about 30 euroa ja on kyllä tosi hyvänkokonen!
Tällä hetkellä mun laukussa on kokoajan jotain kirjoja (luonnollisesti, koska koulu on alkanut...). Tänään mulla oli tosi lyhyt päivä eli 8.05-12.45 ja oli matematiikkaa, englantia ja uskontoa! Meillä oli tänään matematiikasta pienimuotoinen A4-kokosen pistari ja englannista epäsäännöllisistä verbeistä verbikoe osa 2. Kerron lisää mun ''lukioelämästä'' tuolla alempana!
 Penaali ja laskin!
Ja sitten TangleTeezer, avaimet, lompakko, purkkaa, bussikortti ja buranaa (jota oon parina päivänä käyttänyt aika aktiivisesti joko mahakipuun tai pääkipuun...) ja tottakai mulla on puhelin aina mukana, mutta sitä en muistanut kuvata!

Mutta siis lukiolaisena oon ollut jo tässä parisen viikkoa ja en osaa sanoa oliko tää semmosta mitä oletin tai en osaa oikeen selittää... oon tositosi väsynyt ainakin nyt ja muutamana muunakin päivänä, koska mun arki menee siinä, että ensin kouluun, sieltä suoraan treeneihin joista tuun sitten siinä 7-8 aikaan illalla ja alan olee jo aika väsynyt ja vielä pitäis tehdä läksyt ja nyt tässä on takana toi kolmen päivän luisteluleiri joka vei aikalailla kaikki ''mehut'' musta, koska ohjelma piti saada valmiiksi. Tänään kuitenkaan ei mulla treenejä ollut, joten oon päässyt nauttimaan pienestä vapaapäivästä ja oon vähän herkutellut superhyvällä tonnikalasalaatilla ja kattonut Täykkäreitä! (...ja kirjottanut uskonnon esseetä ja tehnyt läksyt) Noh, mutta viihdyn kyllä lukiossa hyvin ja tää on vaan tätä totuttelemista! (toivottavasti...) Palaillaan mahdollisesti huomenissa! - J
6 kommenttia on "What's in my bag?"
  1. Bershka pitäis olla suomessa ! Ihana toi laukku :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ihana laukku ja kiva postaus :-)
    <3: starsindark.blogspot.fi

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9