Social Media

OMENARAKKAUTTA

|
 Mulle soitettiin tänään aamulla, että oonko kotosalla jos mun paketti tuotaisiin kotiovelle. Ja sitten parikymmentä minuuttia myöhemmin kätösessäni olikin mun upouusi iPhone5. Mua pelotti ihan hirveesti, että mokaan kaiken varmuuskopiointien siirtämiset edellisestä iPhonesta uuteen, mutta hyvin se sujui! Kaikista eniten mua kuitenkin pelotti, että pudotan tän heti ja näyttö menisi säpäleiksi, mutta käytiin onneksi Kattiksen kanssa TeknikMagasinetissa ostamassa ''väliaikaiset'' kuoret ja tottakai niiden piti olla pinkit (nää on kyllä ihan räikeen pinkit)! Suojakalvot ja parit muut tilaamani kuoret tulevat varmaan parin viikon sisällä postissa.
Jos teillä on jotain lataamisen arvoisia appeja omassa puhelimessanne, niin vinkatkaa mullekkin!  - J
2 kommenttia on "OMENARAKKAUTTA"
  1. Shazam kannattaa ladata; jos ei tiedä jonkun biisin nimeä niin sen pistää päälle niin se tunnistaa laulun ja saat nimen! Mun pelastus on ollu ainaskin :--)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9