Social Media

MY ABC'S WITH INSPIRATION PICS AND MUSIC

|
A angiina - musta tuntuu, että mulla on angiina.. mun kurkku on törkeen kipee.
B blogien lukeminen - favourite thing!
C ceasarsalaatti - mun ehdoton lempiruoka! Toivottavasti äiti tois sitä mulle tänään..
D dr.denimit - pitäis ostaa uudet mustat dr.denimit.
E ersku - mun rakas hamsterini lähtee pian vaihto-oppilaaksi Ranskaan... :( Erskun vaihtariblogiin TÄSTÄ!


Rihanna featuring David Guetta - Right now

F frappuccino - tekis hirveesti mieli Starbucksin Caramel Frappuccinoa.
G gossip girl - en kyllä ikinä, en ikinä ikinä ikinä kyllästy tohon sarjaan.
H heinäkuu - paras kuukausi vuodesta, koska kelit ovat lämpimiä ja mulla on synttärit!
 iPhone 5 - tilattiin mulle eilen valkonen iPhone5!
 jäähalli - haluisin jo päästä jäälle..enää 21 päivää siihen.


Miley Cyrus - We can't stop

K keeping up with the kardashians - yks mun lempparisarjoista!
L lukio - mua kieltämättä vähän pelottaa mennä lukioon..
M mansikat - paras kesäherkku!
N new york - haluisin matkustaa sinne uudestaan!
O ohana - eli perhe on tosi tärkee mulle 


Adelén - Bombo

P pretty little liars - tää sarja on kyllä ehdoton ykkönen!
Q quotes - tykkään lukee kaikkia erilaisia quoteja.
R ruskettuminen - haluisin hirveesti ruskettuu, mut aurinkoa ei näy..
S strömsö - vietin neljä superhauskaa päivää Kattiksen mökillä kavereiden kanssa!
T turkki - yritetään Saaran kanssa löytää sopiva viikko syys-lokakuusta, jotta päästäisiin Turkkiin.







Avicii - Wake me up

U usa - haluisin jenkkeihin vaihtoon vaikka puoleks vuodeks!
V vaskivuoren lukio - toivon edelleen, että pääsisin sinne.. sormet vieläkin ristissä.
W weekend festival - pitäis hankkia liput sinne! En malta oottaa, että pääsen sinne!
X xylitol - purkka on parasta!
Y yhtälöt - en hirveesti tykkää matematiikasta enkä tosiaan yhtälöistä.


Austin Mahone - What about love

Z zalando - vihaan sitä mainosta! :D
Å åland pannkaka - pannukakut on hyviä.. (pää meinas hajota tätä kirjainta miettiessä..)
Ä äiti - mulla on maailman paras äiti 
Ö ''öö'' - sanon tota ihan liikaa..

Tosiaan oon tässä vähän kipeenä..toivottavasti tää kurkkukipu helpottais vähän mangoteen ja salmiakkipastillien avulla joita äiti toi mulle ja nyt taidan käydä ton ceasarsalaatin kimppuun ja mennä tilailemaan parit uudet iPhone-kuoret - J

kuvat: weheartit.com
8 kommenttia on "MY ABC'S WITH INSPIRATION PICS AND MUSIC"
  1. Voitko linkkaa mistä katot tota keeping up whit the kardashian ohjelmaa? :) en meinaa millää löydä ite mitää paikkaa vaik kuin oon ettiny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai! BtvGuidesta löytyy: http://www.btvguide.com/Keeping-Up-with-the-Kardashians :)

      Poista
    2. Kiitos paljoon! :) mut vielä et miten tuol pystyy oikee kattoo noita? :D

      Poista
    3. 1. Meet Episode listiin.
      2. Valitset sieltä haluamasi tuottarin ja jakson.
      3. Painat jakson nimestä.
      4. Avautuu uusi sivu > oikealla on nappi, jossa lukee ''more links'' > paina sitä.
      5. Sieltä tulee erilaisia sivustoja (suosittelen ite Gorillavidiä, Movpodia tai DaClipsiä) ja paina haluamastasi linkistä.
      6. Tulee pop-up mainos > paina ''Visit the website''.
      7. Sitten pääset uudelle sivulle > paina Continue.
      8. Paina Play ja odota 15 sekunnin ajan ennen kuin jakso alkaa :)

      + kannattaa painaa ne kaikki muut pokerimainokset jne. pois! Toivottavasti osasit/löysit? :)

      Poista
    4. Voi kiitos paljon, nyt osasin! :) sori ku tälleen vaivasin :D

      Poista
    5. Eipä mitään :) mielelläni autoin!

      Poista
  2. mistä toi ersku tulee ku eiks sen oikee nimi kuitenkin oo ariana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy kysymässä Erskulta :) arianaranskassa.blogspot.fi jos oikeen muistan!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9