Social Media

YSIEN JUHLA 2013

|
Tässä on teille toivottu kuvapläjäys tänpäiväsistä ysien juhlista! Alotin laittautumisen joskus 8.00 aikaa ja 10.30 mua oltiin hakemassa. Juhla meni hyvin (lukuunottamatta inhottavaa tuulta, joka pilasi mun kiharat ja tekoripset jotka repsottaa kuvissa niin, että näytän ihan oudolta..kevätjuhlassa sitten!). Kuvat on juhlan kulun mukaisessa järjestyksessä, eli meillä oli tosi paljon valinnaisten musiikkiesityksiä, koulun tanssijoiden oma tanssi (joka oli upee!), titteleiden jako ja mä olin VUODEN TYYLI-IKONI (tuli vähän puun takaa..äitikin nauro, että kun välillä oon aamusin väsynyt niin totean ''en jaksa pukeutua - meen siis lökäreissä''), ysien tanssi, videoita (erityismaininta Villen ja Ernon superhauskalle kuviksen päättötyövideolle!) ja valokuvia ja ysien saapuminen/poistuminen! Juhlan jälkeen suunnattiin koulun ruokalaan kakkukahveille joissa oli ohjelmassa puheita, musiikkiesityksiä ja opettajien kättely jonka jälkeen suunnattiin auditorioon ''virallisiin kuvauksiin''. Loppuilta vietettiinkin kavereiden kanssa ulkona. Oli ikimuistoinen päivä ja tulee niin kauhee ikävä kaikkia.. 

Haluunkin kiittää kaikkia ysejä ja opettajia, jotka on tehny mun yläasteajasta ikimuistoisen! Heti kun tulin KYA:an syksyllä 2010 tunsin itteni tosi tervetulleeks ja kaikki oli tosi ystävällisiä. Oon näiden kolmen vuoden aikana tutustunu aivan mielettömän upeisiin ihmisiin jotka on mulle tositosi tärkeitä (etenkin te kinkut ). Mun jokaikinen koulupäivä on ollut jollain tapaa hyvä ja jos oon ollut allapäin niin on mua myös piristetty. Haikeeta ja pelottavaa jättää taakse niin tuttu ja turvallinen ja astua taas jälleen yks askel kohti aikuisuutta.. - J
6 kommenttia on "YSIEN JUHLA 2013"
  1. oot ihana<3!! -kiiakinkkuu;)

    VastaaPoista
  2. voi miten kauniita mekkoja :)

    VastaaPoista
  3. tuli melkee itku ku luin tota lopputekstii ...
    voivoi ku on 3 vuotta menny nopeesti ...
    oon ihan kateellinen teijän koululle kun teillä oli noin paljon kaikkee ohjelmaa.. meijän koulussa siivottiin roskia.. siinä ysien huimat juhlat täälläpäin...
    mut ihana postaus ! (sait melkee kyyneliin mut) mis u jansku <3 pitää todellaki nähä kesäl !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii onki menny nopeesti! Justhan tutustuttiin seiskan alussa! Voiei..meki siivottiin tai noh siivottiin ja siivottiin..:D ja kiitos ja pitää <3

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9