Social Media

Outfit of the day - Thursday

|
     
Huivi Cubus    Neule Cubus    Farkut Cubus
Käsikorut  Cubus    Guess    H&M
Moi! Oltiin Sohvin ja Vivin kaa äsken vähä kuvailemassa ja tässä sit tän päivän asua ja olin vihdoinki eilen vähä tuhlailemassa joululahjarahoja ja nää kaikki mitä päällä oli, tarttu mukaan (suurin osa Cubuksesta, niiku huomasitteki :D). Eilen oli myös mun eka ''työpäivä'' ja oli tosi kivaa! Oisko teillä mitään postausideoita/toiveita? Ainaki ajattelin näitä päivänasuja kuvailla tänne pari kertaa viikossa, mut ärsyttävää on vaa se et pääsen tosi useesti koulusta 14.35 nii ku oon päässy kotiin nii oon tosi väsyny, meen suoraan harkkoihin tai alkaa hämärtyä jo.. ja oon alkanu vähä nukkuilee myöhempään ku pitäis koska oon alkanu unissani laittelemaan herätystä pois päältä..muita saman ongelman kanssa? Hahah no mut joo meen tästä syömään jotain ja kattomaan jakson Nashvilleä (Suosittelen! Jos tykkää musiikkiohjelmista tai toi on tommosta ''musical-drama'' ja siinä näyttelee mm. Hayden Panettiere. Jos joku kiinnostu niin TÄSTÄ pääsee kattomaan ekaa tuottaria!)
 - J
6 kommenttia on "Outfit of the day - Thursday"
  1. missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luistelukouluohjaajana :) onkoha toi yhdyssana XD

      Poista
  2. voi että miten ihana blogi sulla, oot tosi nätti:-) ja kiva asu tässä postauksessa! ♥

    http://o-something.blogspot.fi/
    kurkkaa tuolla!

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9