Social Media

SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND

|
 Täällä taas..vähän yli kuukauden mittasen tauon jälkeen :) oikeestaan mun piti vielä taukoilla hetken verra mut sitte tänää radiosta tuli Rihannan biisi Diamonds ja olin kaipaillu mun blogille uutta nimee koska oma nimi ei mun mielestä vaa mulle toiminu joten toivottavasti te tykkäätte tosta? No samalla meni ulkoasu muutoksen läpi ja ite tykkään paljonpaljon enemmän tästä vaikka tuun tätä vielä muokkailee! En oo vielä ihan varma tästä jatkamisesta mut kattelen miten tää alkaa sujumaa..nyt toivoisin teilt postausideoita tohon alle. - J
7 kommenttia on "SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND"
  1. postaa jotain sun kavereista?

    VastaaPoista
  2. videopostaus olis tosi siiistii

    VastaaPoista
  3. ton äskesenhän laittoi anonyymi...syyttelet turhaan viattomia ihmisiä, tee vaikkapa postaus sun koirastas, se on retu

    VastaaPoista
  4. tee postaus vaikka miten ilkee olet muille ihmisille, huijjaat kavereitas :'(

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9