Social Media

VOISINKS MÄ OLLA SYYPÄÄ SUN HYMYYN?

|
1. Kyllästyin mun Guessin kaulakoruun ku en pidä sitä koskaa nii räpelsin siitä käsikorun.
2. Oltiin Lauriinan, Saaran ja mun kummisedän kaa käymäs tuol maisemakabinetissa nopeesti maanantaina ja sitä ennen syötiin Amarillossa :)
3. Sain Saaralta pari vapaalippua Särkänniemee ja kävin siellä parissa laitteessa tiistaina.
4. Pakollinen naamakuva!
 1. Löysin mun rippijuhlakengät ku oltiin käymäs Flamingossa ja keskiviikkona sitte kävin ostaa ne Koskikeskuksesta ja vielä -30% alennuksesta, I'm in love!
2. ''Taidekuvailua'' Särkässä, Tornado.
3. Kävin mun lapsuudenkaverin Monican kaa shoppailemassa keskiviikkona ja oltiin nähty viimeks 5 vuotta sitte ja tultiin heti juttuun niiku 5 vuotta aikasemmi! Seuraavaa kertaa odotellessa..
4. Ostin kans ehkä maailman ihanimmat farkut!! Ja jouduin vaihtamaa ne Koskikeskuksen rappukäytävässä ku mun shortseihi oli tullu iha himoiso läntti jotain likaa ja oli pakko ottaa ne pois, nolotti iha liian paljo.
Ja pari biisiä mitä oon kuunnellu aaaaika ahkerasti! Oon siis ollu Tampereella maanantaista asti ja lähen huomenna kotiin enkä jaksanu ottaa kameraa mukaa nii oon ottanu vaa puhelimella näitä kuvia. Ens viikolla oon riparilla joten sunnuntaina tulee vielä jotai postausta ja ajattelin tehä ajastetun postauksen teille mun ostoksista jos kiinnostaa? :) - J
10 kommenttia on "VOISINKS MÄ OLLA SYYPÄÄ SUN HYMYYN?"
  1. oi onpas sulla ihana blogi !
    http://janskuy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. joo tee postaus sun ostoksista :-) ja mikä päivä sulla on se konfirmaatio tilaisuus? (-: oot muuten tosi nätti !

    VastaaPoista
  3. Ano - juu teen! ja 22.7 ja kiitos paljon! :)

    VastaaPoista
  4. sulle olis haaste täällä :) --> http://auroray-mydreams.blogspot.fi/2012/07/haaste.html

    VastaaPoista
  5. aurora - kiitti teen sen pian! :)

    VastaaPoista
  6. Mikä fontti sulla on täällä sun blogissa? (=

    VastaaPoista
  7. oi kivoja kuvia! :)
    http://anyotherwayy.blogspot.fi/

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9