Social Media

Ysien tanssit 2012

|
      
 Heissan kaikki ihanaiset! Oon palannu niiku lupailin että tällä viikolla ''palaisin''! No siis nyt on kasiluokka
suoritettu, muutamia pettymyksiä numeroissa mut muutama iloinen yllätys. Koulujuttuja oon tehny viime viikon torstaihin asti ja sit oon vaa nollannu kaikki mun ajatukset ja viettäny aikaa kavereiden kaa eli alotellu kesälomaa. No mut tän postauksen aiheeseen eli meillä oli tänää koulussa vuosittaiset ysien juhlat ja voi että tytöt oli niin kauniina ja pojat komeina! Antaa kuvien kertoa loput..
ja meillä oli valinnaisen käsityön muotinäytös jossa esiteltiin meiän tekemiä vaatteita ja kävin pyörähtää siellä ton mun mekon kaa.
- J
4 kommenttia on "Ysien tanssit 2012"
  1. onko siellä päin ysiluokkalaisilla tapana käyttää päättäreina noin upeita vanhojen tanssi -mekkoja?
    itse hämmästelin kovasti ;o mutta kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  2. ois iha kiva jos joskus postailisit

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9