Social Media

WE WERE MADE FOR EACH OTHER, OUT HERE FOREVER, I KNOW WE WERE

|
Kuten moni, moni ja moni muukin bloggaaja ja kuten minä oon alkanu käyttämää iPhonen kautta appsia nimeltä INSTAGRAM (jota aikasemmin mainostelinki täällä). Se on niin kätevä ku puhelin kulkee aina mukana ja tuleehan tollakin (ainakin ykköskameralla) tarkkoja kuvia! Noh tässä muutama ja kuvatekstit:
1. minä kotona lähtemässä vapun viettoon
2. oltiin sunnuntaina syömässä Salud-ravintolassa Tampereella mummun, Juhan ja äitin kaa
3. guessin korukuvausta opontunnilla
4. koira Miksu
5. lähössä Helsinkiin leffaan kavereiden kaa
6. herkutteluu Ellan kaa
7. mulla oli pari päivää tommoset irtoräpsyttimet
8. tein superhyvää fiestasalaattia
9. mun nimikoidut Converset
Perjantaina koulussa vietettii pienesti vappua, oli vappukonsertti jossa musan valinnaisryhmät esiinty ja lauloin siellä Saanan ja Idan kaa. Oli myös jotain pukukisoja jne. Viikonloppuna olin sitte Tampereella ja leffassa kattomassa Kerro kerro kuvastin, joka oli kai vähän erilainen versio Lumikista. Tänään mulla oli hammaslääkäri ja paikkaamine hui. Eka sanoin etten ota puudutusta mut heti muutin mieleni ja piikit suuhun pariin kertaan. Sen jälkee oli iha super urpo olo ku mun oikee poski, korva, suu ja kieli oli tunnoton, syöminenkää ei oikee luonnistunu ja yritin juoda ja kokikset lensi oikeelta puolelta ulos..
- J
PS. Huomasitteko taas jälleen uusitun bannerin ja ulkoasun? :)
PPS. Kuunnelkaa toi biisi, ihan superihana!
7 kommenttia on "WE WERE MADE FOR EACH OTHER, OUT HERE FOREVER, I KNOW WE WERE"
  1. kyllä sitä instagramia pystyy iha android käyttöjärjestelmällä varustetun kännykän kautta käyttämään eikä vaan iPhonen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi anteeks ku en maininnu androidia jota en ees käytä

      Poista
    2. kuhan huomautin, ja muut voi käyttää :D

      Poista
  2. ihana toi pitsimekko mist se on ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on itseasias vaa toppi mut ginatricotista pitäis löytyy!

      Poista
  3. tosi kiva blogi sulla ja kivoja kuvia!! :)

    http://kkaree.blogspot.com/

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9