Social Media

somewhere over the rainbow, we will meet again

|

 No alotetaan sillä, että oon viimeks kuukausi sitten postannu ja viimesen kuukauden ajan on meiän netti ollu poissa käytöstä ja loppujen lopuks lähti mulla puhelimestaki netti ja itku tuli..mut täällä ollaan hengissä! Kuukauden sisään on tapahtunu yllättävän paljon kaikkee..alotetaan vaikka sillä että meillä oli kisat Tikkurilassa ja haparoinnin takia sijoituttiin kolmenneksi ja eihän se hirveesti tullu yllätyksenä mut pettyneitä oltiin, mut joukkueena kuljetaan yhdessä ylä, että alamäet! Uusin mun matikan kokeen, joka ei hyödyttäny todennäkösesti mitään, olin kattomassa In time-leffan, poreammeessa, extrapaljon mun ihanan Vilpun kaa (terkkuja sinne ♥) ja kaikkea mahtavaa muuta! 
 Olin myös kipeenä viikon ja siinä ajasssa katoin SATC tuotantokaudet, jihuu.. ja ärsytti ehkä eniten mitä ikinä on ärsyttäny ku sillon ei ollu nettiä, et oisin voinu postaa..God damn it!
 Ja sitten pikakelauksella nykypäivään..oon hiihtolomalla käyny luistelun extrakursseilla opettelemassa uusia askeleita yms. ja pitämässä peruskuntoo yllä, koska meillä on taas ens viikolla kisaviikko, kun meiän seura järjestää kutsukisat Myrtsissä. No mut tän viikonloput kohdistuu Espooseen kun meen kattomaan muokan SM-kisoja ja Juulialle. - J
8 kommenttia on "somewhere over the rainbow, we will meet again"
  1. mistä oot ostanu ton koko boksin mis on kaikki SATC tuotantokaudet ja paljon makso ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en itseasias tiiä ku mun äiti on saanu sen lahjaks joskus pari vuotta sitten :( veikkaan et jostai discshop.fi yms. saa noita :)

      Poista
  2. Mmm, these cupcakes look so yummy!
    Love your blog, follow you now.
    xoxo

    www.secretsofmissdaisy.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. voi ihana janina ku mustaki kirjottelet <3 muru tuut taas joku päivä munkaa <3 !

    VastaaPoista
  4. mistä ostit tuon SATC kenkäboxin? olen joutunut netistä katsomaan jaksoja joten haluaisin ne DVD:lle mieluiten :)

    xx H

    searchingforLBD.blogspot.com

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9