Social Media

johnny..my fanta tastes like cola

|
119 lukijaa ciao! En oo varmaa ainut kenellä on fb seinä täynnä frontside ollieta? Plääh ei se mun mielest oo mitenkää ihmeelline mut sen toiset biisit mitä ei oo väännelty studios on iha hyviä. Mut asiaan miks tulinki tekee postauksen eli ostin eilen pinkit bumperit iPhoneen ettei takakuori hajoo lisää, heheh.. Mustasta Pörssistä 14,90e ja tässä alhaalla on Union Jack timanttikuoret jotka sain mun kaverilta Lontoosta tuliaiseks jo joskus syksyllä mut oon aina unohtanu esitellä ne täällä hupsistaa! Mut alan valmistautuun iltaharkkoihin Nummelassa.. - J
8 kommenttia on "johnny..my fanta tastes like cola"
  1. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ mulla tää teksti oli ainaki sillee näkyvillä et yhel RIVIL oli YKS KIRJAIN?!? :D heehhee en osaa lukee sillee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa auttaa koska mulla se näkyy ihan normaalisti :)

      Poista
  2. Samoi tääl näkyy kans sellai:o et oo muute ainut kuka kärsii frontside olliest:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkasin sitä vähän niin entäs nyt? :) ja joo..:D

      Poista
  3. mullaki ne näkyy sillai et joka rivillä on yks kirjain :o mut luin sen silti :D

    VastaaPoista
  4. mulki näkyy joka rivil yks kirjain! .. en jaksanut siis lukea XD

    VastaaPoista
  5. Apua, ihanat timanttikuoret! Tollaset on niin mitä oon halunnu puhelimeeni :'D

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9