Social Media

keskiarvona 7,5..

|
 ..yeep 7,5. No OK odotin huonompaa keskiarvoa, mut silti ja kaiken huippuna kuka saa terveystiedosta 6? Noh joo siis tänää oli joulujuhla mut mulla ei oo kuvia sieltä, mut sit ku kamsut laittelee niitä naamakirjaan nii ne tulee myös tänne! Mut eipä joulujuhlasta enempää..sen jälkeen mentiin porukalla syömään Wayne'siin ja muuten vaan hengailtiin Citymarketissa (Oh yeah!) ja ostin Saaralle joululahjaks söpöt töppöset ja se anto mulle kuvakirjan. Myös sain lahjan Viviltä, Siljalta ja Juulialta! + kaikkien kortit ;p
 Väsäsin ittelleni valokuvaseinän/kollaasin seinälle joka näytti tosi tyhjältä ja ite tykkään tosi paljon koska siinä on kiva katella aina noita tärkeitten ihmisten kuvia!
 Tonttu Arieli Vatipää anto teille mun lukijoille joululahjaks ihanan alaprofiilikuvan ittestään </3
 Meillä oli myös harkat tänään ja toisella tunnilla pidettiin joulujää! Meillä oli esityksenä Barbie Girl, hahah..ja sitten tehtiin kuvioita ja liukuja pareittain yms. ja sen jälkeen meillä oli mitalliglögit ja meille pidettiin puheita ekojen kisojen hyvästä menestyksestä! ..ja yritettiin Empun kaa huijaa squashin valoja.
Mikä noja?!? :O:O - J (ja jos ei palailla tänään nii nähään huomenna!)
8 kommenttia on "keskiarvona 7,5.."
  1. 7.5 ka ei oo huono...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - Mun mielestä se on MULLE huono :)

    VastaaPoista
  3. aijaha se on SULLE huono. pidätkö ittees jotenki parempana ihmisenä kun muut?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi - Väitinkö jossain vaiheessa niin? Enpä usko :) eli en pidä itteäni parempana kun muut mutta rehellisesti mun mielestä toi on mun omalta osalta huono keskiarvo koska en lukenut erityisen paljon kokeisiin, eli olisin voinut saada paremman jos olisin lukenut, eli KYLLÄ 7,5 on omasta mielestäni huono keskiarvo edelleenkin minulle.

    VastaaPoista
  5. hankkis toi ano elämän, sil ei oo vissii viel ku tarvii takertuu tommosii :'D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi - Jep..mut jokainen tyylillään ja jokainen on erilainen ja jokaisella on oma mielipiteensä asioista mut ihan sama mulle, mä vaan ilmasin mun! :)

    VastaaPoista
  7. .............. toi kuva :D:D::D söpö <3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9