Social Media

Reb'l Fleur

|
Jes! Siinä ne nyt on, korkokengät jota oon ettiny monen monta kuukautta ja eilen Sellossa löyty Seppälästä 70% alennuksella kengät..oon niin ilonen et ette arvaakkaa :-) Muuta ei Sellosta lähtenykkää mukaa..
Tossa takana on vetoketju ja korko on joku 12cm.
Ja nyt jollekkin lukijalle joka pyysi postausta vaatekaapista saa 2 kuvaa mun toisesta kaapista (toinen sen verran sotkunen et en kehdannu laittaa kuvaa, mut myöhemmi laitan!) Tuolla on siis kaikki neuleet, hupparit, liivit, vyöt ja kaks mun söpöö vauvanvaatetta..:D
Mut anyway..taas siivosin mun huonetta ja järkkäsin sen uudelleen..tuli jotenki toosi paljon tilavampi! Enää 2 päivää mun synttäreihin ja oon iha excited ja viikko Turkin matkaan!! Mut Salkkareita töllöttämään..xoxo, JANINA ja seuraa blogiani Bloglovinin avulla!
10 kommenttia on "Reb'l Fleur"
  1. noi kenggät on ihanat, ittellä samallaiset mustana 8)

    VastaaPoista
  2. Nelli - mäki katoin mustii mut ei ollu kokoi :)

    VastaaPoista
  3. mistä oot ostanu ton pöydän? ihanat kengät ja huone muute! ja kans mistä oot ostanu ton pöydän jonka päällä on toi telkku?

    VastaaPoista
  4. hilju - molemmat ikeasta :) ja kiitos!

    VastaaPoista
  5. Sä voisit tehä meikkivideon? :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi - hyvin mahollista :)

    VastaaPoista
  7. ihana huone ja ihan sikasiisti toi seinätarra(?) !(; ja kiva vaatekaappi :)

    VastaaPoista
  8. Eevi - kiitos! ja se on vähän niiku seinätarra tai joku semmonen mut itte tehty ja sinitarralla :D:D..

    VastaaPoista
  9. Mistä oot ostannu ton sängyn? Oon ettiny iha sikke kaua tommosta valkosta, mut oon nähny vaa mustia ton tapasia ?:-)

    VastaaPoista
  10. Juan - apua oisko ollut askosta tai jostain siitä lommilan kaupasta jossa on giganttia ja näitä :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9