Social Media

What are words, If you really don't mean them?

|
Elikkäs..alotan tän postauksen hienoin kuvin nimittäin nyt oli siis päättäri-ilta ja olin himas ja tajusin, että mun kaverilla Vivillä oli kaikkii kavereita niillä ja menin sinne. No sitte innostuin vähä enemmä ku muut teki volttei ja päätin ittekki kokeilla (viimesin voltti 2-3vuotta sitte?!) mut joo, eipä siinä kummempia ku polvet osu huulee ja huuli aukes sillee ihanasti ja nyt tunnen itteni Tukiaiseks..

Seiskan todistus..ei helvetti sanon minä, mun ensimmäinen 6 tuli matematiikasta ja keskiarvo laski 0.5, eli viimeks 8.4 ja nyt ihana 7.9..tästä saan kuulla vielä pitkään kaikilta sukulaisilta ;) oonhan mä meiän perheen matikkanero?

Mut sitte aikasemmin tänää olin mun vanhalla ala-asteella kaikkien ihanien ihmisten kaa ja jammailtii ja syötii ja sekoiltii siel ja jii nyt on tosi hyvä fiilis, ei siitä sen enempää..mut noitten kuvien laatu on vähän sori gamelit ku mun järkkäri jäi saaran skoban penkin alle tai minne jäiki mut maanantaina niitä kuvia sieltä sitten ja nyt kaikille iha mieletöntä kesälomaa ja mä jatkan blogailua viel kesän aikana..

<3:lla Janina, matikkanero?

iha hirvee toi juttu mikä tolle tytölle kävi :(

ja tähän loppuun laitan pari biisii mitä me herkistellään Maijan kaa tällä hetkellä..
Chris Medina - What are words?
Leona Lewis - Footprints in the sand
Bruno Mars - Talking to the moon
Bruno Mars - Grenade
..missä kaikki laulavat pojat on?
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9