Social Media

i ♥ my mom

|

Äitienpäivä viikonloppuu :-) mitä lahjoja te aiotte antaa? oon miettiny sitä ittekin ja keksin mitä teen sille yllätykseks ja mitä annan lahjaks ;-) mut en kerro paitsi siitä eilisestä ruoasta, josta kerroin niin se oli currykanapaloja ja lohkoperunoita, ja jälkkäriks suklaamoussee, njam! mut lisää ruoasta eli tänään tehtiin köksässä äitienpäiväruoka, eli paistettiin pihvit, ranskalaisia, salaattia ja mansikkasorbettia (so good!)..

Asiasta kolmanteen, eli huomiseen..multa kysyttiin tänään et jännittääkö mennä huomenna La Chicaan napalävistettäväks ja vastasin 'ei', mut nyt ku oon miettiny sitä nii oon hieman paniikis, mut no problem! huomenna käydään myös äitin kaa IKEA:ssa ostoksilla ja siitä sitten napakoru ja käydään siellä uudessa kaupassa Cubuksessa ostamassa yks ihana persikanvärinen huppari ja sieltä sitten Selloon vähä lisää ostoksille.


Löysin weit sivustolta yhet semisöpöt cupcake kynnet, jotka voisin tehä mut ilman timantteja! ;-) mutta joopajoo, lähenpä tästä nyt treenailemaan ja illalle en jaksa enää tulla koneelle..

<3:lla minä + tässä mun formspring!
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9