Social Media

'Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen'

|
Unohdin eilen tulla kertoo mitä mulle kävi ku olin lenkkeilemäs, eli siis olin menos mun koiran kaa semmosta pitkää reittiä ja sitte tulin ylämäkee ja näin joen toisel puolel hirven? 'mitä helvettiä' tuli ekana mielee mut sitte jatkoin mun matkaa ja huomasin et se hirvi alko seuraa mua :-D? 

kuva: we ♥ it

Mut siis ei tuu omia kuvia muutamaa päivää ku edelleen toi kamera lagailee, mut tänää viel treenit ja ennen sitä lenkki, päätin alottaa lenkkeilyn ku haluun saada paremman peruskunnon..

<3:lla Janina
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9